bobik Opublikowano 2 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 po półrocznej walce z bmką problem rozwiązany nie jest to wina wtrysków czujników na pompie wtryskowej czy listwie cr pomp paliwa i innych za 95 % problemów odpowiadają piny w kostce od czujnika ciśnienia paliwa niby pokazuje że chodzi ten zawór ale ma przerwy w dostawie danych usterka objawia się podczas dynamicznego przyspieszania gaśnięciem nagłym wozu i zapaleniem kontrolki oleju i akumulatora może komuś się to przyda więcej info na priv chętnie pomoge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Miałem kiedyś to samo. Też była walka z wtryskami, pompy podprogowa, w baku, regulator ciśnienia, wymiana czujnika na listwie pomogła na jakiś czas ale później problem wrócił. Czyli tez pewnie były przerwy na stykach od tego czujnika. Dobra wskazówka dla innych, bo na necie na ten czas nie było rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 a jak nawet wtyczka nie pomoże a wsio dookoła wymienione i dalej gaśnie m57 to problem tkwi w pompie wysokiego ciśnienia padnięta sekcja widać uszkodzenie dopiero pod mikroskopem i też robi zbyt małe ciśnienie na szynie listwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobik Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 wtyczka do kupienia w aso wtyczka plus 3 piny do niej do lutowania 57 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.