Beton Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Witam. Problem trwa już od jakiegoś czasu, ale przy spokojnej jeździe mi to nie przeszkadzało, gorzej jak sie chce kogos wypzredzić, albo przegonić furke :mrgreen: Mianowicie Objawy: Jade sobie na dowolnym biegu, daje gaz do oporu, obroty skacza na 3-3,5 tys, a auto stoi w miejscu, po chwili obroty spadną auto przyspieszy, i znow skaczą na 4,5-5 tys i auto przestaje przyspieszać. Czyzby sprzęgło już się kończyło? A może jeszcze coś innego? Robiłem też test. Ręczny, wrzucona czwórka i pusczone sprzęgło. Auto nie zgasło, a ruszyło do przodu :bag: I jeszcze jedna dziwna rzecz jaką zauważyłem, nawet gdy hamuje do 0 na piątym biegu i zawiesze z redukcją, to auto będzie szarpać, telepać ale nie zgaśnie. Sprzęgło, dwumas czy co? Panowie, pomożecie? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Na moje oko to sprzęgło się skończyło:?,takie przynajmniej objawy wymieniłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 mam sprawny dwumas z mojego byłego b25 jakby co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 17 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 no mni sie tez wydaje ze sprzeglo skoro dałes 4 bieg i nie zgasła. Wez jeszcze jedz wolno na 1 i wbij 4 i zobacz czy wskazówka pojdzie w góre. Jak pojdzie to sprzeglo siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beton Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Teraz pytanie czy samo, czy z dwumasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francuz Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Teraz pytanie czy samo, czy z dwumasem Zalezy jak jezdziles :mrgreen: najlepiej przygotuj sie na komplet, zawsze to lepiej sie pozytywnie zaskoczyc niz niegatywnie rozczarować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beton Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Zalezy jak jezdziles :mrgreen: najlepiej przygotuj sie na komplet, zawsze to lepiej sie pozytywnie zaskoczyc niz niegatywnie rozczarować Wiesz, ja jeździłem spokojnie, ale nie wiadomo jak przede mną ktoś jeździł :mrgreen: Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steven92 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Miałem bardzo podobne objawy i u mnie winowajca było sprzęgło, które jak się okazało siedziało w aucie jeszcze od nowości W moim przypadku objaw slizgajacego się sprzęgła pojawiał się raz na jakiś czas ale najczęściej w najmniej odpowiednim momencie Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beton Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Miałem bardzo podobne objawy i u mnie winowajca było sprzęgło, które jak się okazało siedziało w aucie jeszcze od nowości W moim przypadku objaw slizgajacego się sprzęgła pojawiał się raz na jakiś czas ale najczęściej w najmniej odpowiednim momencie Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Wymieniałeś samo sprzęgło czy razem z dwumasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steven92 Opublikowano 18 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Wymieniłem samo sprzęgło bez dwumasy, bo z oceny Czaksa była ok więc nie ruszalem tego Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Objaw do sprzęgła podobny, ja koledzy nadmienili wyżej. Dwumasa, jak rozbierzesz powinieneś zauważyć zużycie. Tuleje powinny być sztywno, nie powinno być żadnych otarć na obudowach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Siemano, na 100 % masz padnięte sprzęgło ... miałem identyczne objawy. Jakby ktoś był zainteresowany to będę miał na sprzedaż swój komplet sprzęgła z e34 nowego (przelot 1 tyś km) razem z kołem zamachowym sztywnym i łapą sprzęgła :)wszystko pasuje do e39 m52 , ale dopiero za jakiś miesiąc jak coś to podbijać na pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.