Peed Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Szanowni Koledzy, w temacie wosków i kosmetyków to jestem zielony. Jaki polecacie wosk, który najlepiej: przyciemni kolor, wydobędzie głębie i spowoduje efekt mokrego lakieru i oczywiście zabezpieczy lakier - nie musi być jakoś mega trwały 3msc przy myciu 1/tydzień uważam już za OK. W sieci pełno towaru, ale czy wszystko warte swojej ceny? Wolałbym coś wypróbowanego przez Was. Czasami tańszy okaże się skuteczniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 6 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Jest temat w ktorym pytamy o kosmetyki samochodowe, detailing itp. Ja używam obecnie wosku Chemical Guys Pete's 53 Kosztuje 199zł, ale kupiłem używke od kumpla za 80zł. Nałożyłem go i fajnie sie szkli. nakłada też sie go fajnie. Czy robi weet look to ciezko mi powiedziec Ogolnie ja jestem z niego zadowolony. wydaje mi sie, że dla ciebie byłby dobry Natty's Red od Poorboy's World. Poczytaj sobie opinie o nim. kosztuje 100zł, ale styknie na kilka sezonów. I potrafi siedziec z 2 msc. To jest typowo letni wosk, tak jak moj pete's 53 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nev Opublikowano 7 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Natty's Red od Poorboy's World dokładnie, u nas Natty's Red jest na liście zakupów od jakichś 3 miesięcy. aktualnie używamy tego: https://detailingpro.pl/do-ciemnych-lakierow/785-soft99-kiwami-extreme-gloss-wax-black-hard-wax-200-g-wosk-z-carnauba-wysoki-polysk.html, za jakiś miesiąc/dwa nam się skończy i wjeżdża red. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...