LSR Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Witam wszystkich. W moim e46 jak i w moim poprzednim samochodzie zdarzyło mi się przegrzać tarcze/klocki, co jak wiadomo kończy się całkowitym brakiem możliwości hamowania. Mogłoby się niektórym wydawać, że przy N42 takie rzeczy są niemożliwe, ale wystarczy mocniej przycisnąć na odcinku kilkunastu kilometrów krętej drogi i już po hamulcach. Stąd moje pytanie. Przy jakich silnikach tarcze już są większe? Co należy wymienić? [video=youtube;RQfiZBvvnX4] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_89 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 W 330i i 330d (takie same) przód pasuje bez kombinacji jak masz jarzma. Broder przekładał w touringu. Jak chcesz konkretniejsze heble to pisz do Walusia. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 ale wystarczy mocniej przycisnąć na odcinku kilkunastu kilometrów krętej drogi i już po hamulcach. Zamiast kombinować, proponuję wymienić klocki i tarcze na coś co nie było klepane w Chińskiej stodole, np. na ATE, TRW.... i zalać nowy płyn. Jeśli naprawdę agresywnie jeździsz, może zakup ceramiczne klocki, kosztują kilka złotych drożej, ale są odporniejsze na przegrzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buczu Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Tak jak pisał ponury, zamiast modzić z gabarytem, można zainwestować w wytrzymalsze graty w Twoim rozmiarze Zobacz przykładowo ofertę EBC albo Ferodo Od jednych i drugich dostaniesz klocki i tarcze na którymi trzeba się mocno pastwić, żeby je ugotować. Kolejna sprawa, jeśli chcesz prawdziwe hamulce wyczynowe/wyścigowe, które wytrzymają Ci wielokilometrowe katowanie to musisz liczyć się z tym, że zestaw, który zniesie takie traktowanie, będzie "nieprzyjemny" do codziennego użytkowania na drogach publicznych. Zazwyczaj takie heble wymagają dogrzania i dodatkowo utrzymania odpowiedniej temperatury do prawidłowej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 zestaw na przod z 330i/d to standardowa modyfikacja taki zestaw nawet do e36 pasuje "na strzal" i w e36 tez montowalem daaawno. Wieksza tarcza zawsze lepiej odda cieplo do otoczenia, wiec jak to sie mowi "rozmiar ma znaczenie" Na przod potrzebujesz kompletne zaciski z jarzmami i tarcze, to szystko. Na tyl tez pasuja ale nie dziala hamulec reczny co jest do ogarniecia jesli sa checi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Broder to napisz jeszcze co trzeba zrobić, żeby hamulec ręczny działał albo poratuj linkiem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Osobiscie nigdy nie montowalem tylu. Rozwiazanie jakie widzialem to wprasowywana tuleja w nowa tarcze o grubosci roznicy pomiedzy wewnetrzna srednica starej i nowej tarczy. Mysle ze mozna uzyc stara tarcza do tego, uciac dzwon i dac tokarzowi do spasowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Tarcze się grzeją bo są zbyt cienkie co byś nie włozył to ugrzejesz czy to będzie ATE, Brembo czy jakiś tani chińczyk to się ugrzeje i powygina z uwagi na ilość materiału Założysz grubszą tarcze i problem nie będzie powracał w autach po 2006 r są pakiety na"hardcorowych kierowców" i były zakładane na linii produkcyjnej hamulce niby takie same a tarcze były grubsze a klocki miały większą powierzchnię trącą... nie pamiętam jak się to nazywało. Ale generalnia zasada jest jedna: im grubsza tarcz tym trudniej ją pokrzywić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LSR Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Dzięki wszystkim za odpowiedz. Wiem, że na tarcze z 330 wchodzą tylko felgi 17" w góre, więc mój zestaw zimowy by odpadał wtedy. Nie ma jakiś rozmiarów pośrednich? Nie wierze, że w np. w 328 są hamulce jak w 318. To by było zabójstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Tarcze z 320d e46 150KM są wieksze od 328 e36 i minimum wtedy to 16' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LSR Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Trochę odkopię swój temat. Zamówiłem zaciski hamulcowe z 330 wraz z prawie nowymi klocakmi. Jakie tarcze byście polecali? Głównie interesuje mnie ich odporność na katowanie no i oczywiście cena w granicach rozsądku. Z jakimi mieliście styczność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Na ATE ceramiczne nie narzekalem w golfiznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LSR Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Nie ukrywam, że podobają mi się Zimmerman sports nawiercane:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Mikody GT tylko jak upalasz na torze to szybko się skończą, ludzie piszą że są dość miękkie. Za tą cenę warto chyba spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) ATE PD są bardzo dobre Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez mareq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LSR Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Znalazłem na allegro zaciski z jarzami od 330d wraz z praktycznie nowymi klockami ATE. Do tego doszły nowe tarcze Zimmerman i powiem jedno. Różnica jest kolosalna i pewnie po części wynika ze słabego stanu poprzednich hamulców. Hamulce sprawują się na tyle dobrze, że z 5 razy częściej włącza mi się ABS. Nawet przy znacznie większych prędkościach. Jeżeli ktoś się zastanawia nad takim modem to polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.