Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Hi, Problem jest taki: hamulce zaczynaja dzialac dopiero jak silnik przejdzie nad 2000 obr (tylko przy starcie zimnego samochodu - 525tds). Najpierw sa sztywne zupelnie, po czym jak juz napompuja jest caly czas ok. W sumie mialem tak od poczatku, mechanik gada ze ten typ tak ma i to jest ok - ale.... znacie jakis powod takiego ich dzialania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas81 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 napewno nie jest to w porządku :!: ja mam ten sam model auta i nie zauważyłem takiego zachowania :!: a jaka może być przyczyna takiego zachowania tego nie wiem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcmax Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 napewno nie jest to w porządku :!: ja mam ten sam model auta i nie zauważyłem takiego zachowania :!: a jaka może być przyczyna takiego zachowania tego nie wiem :? zgadzam się w zupełnosci, ale przyczyny nie znam. a mechanik.... d...a nie mechanik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 byc moze masz cos nie tak z servo ale to tylko moje sugestie bo na mechanice bemek jeszcze malo sie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Może jakiś wężyk od podciśnienia jest pęknięty i serwo nie działa tak jak powinno. Przy wyższych obrotach nadrabia te straty z pękniętego wężyka i tyle. Posprawdzaj wężyki <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 to jest diesel i tam raczej serwa nie ma najprawdopodobniej waku pompa Ci się sypie piszesz że jak napompuje to już jest ok, a próbowałeś jak już napompuje nacisnąć z 3-5 razy pod rząd pedał hamulca, kiedy robi się twardy?? w pugu moich rodziców w dieselku po naciśnięciu 5 razy pod rząd pedał robi się lekko twardszy nie wiem jak to w beemce powinno być ale myślę że te 5 naciśnięć powinnien wytrzymać a mechanika zmień, bo ten model raczej na pewno tak nie ma albo masz całą waku pompe do wymiany, albo może da radę ją rozebrać i wymienić membrany, jeśli tam akurat takowe są gdybyś był zmuszony kupić następną to dobrej rady nie ma moi rodzice, wprawdzie do puga to do puga, ale kupili taką pompkę nową oryginalnę, to wytrzymała lekko ponad rok a kosztowała 500zł, później kupili używaną w dobrym stanie za 250zł i jeździ już gdzieś okło 3 rok-koło 100tyskm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.