Wojtec1987 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Siema miałbym pytanie do ogółu, może jestem przewrażliwiony ale wolę się zapytać: Mianowicie po ostatnich naprawach mam wrażenie jakby silnik dziwnie pracował ....nazwałbym to "bulgotaniem" ale tylko jak jest zimny podczas przyśpieszania ... Żadnych innych objawów nie ma, odpala od strzała, obroty jak wmurowane, nie zauważyłem aby olej ubywał tak jak i płynu chłodzącego ubywa tyle ile zawsze ( odkąd mam auto (przez lpg)) Teraz pytanie: Czy przepływ płynu chłodniczego przez silnik ma wpływ na jego dźwięk ? W sensie jeżeli jest wrzucona gdzieś redukcja wody i jest ona za mała czy może dźwięk się zmienić ? Pytam orientacyjnie na razie bo przy wymianie sprzęgła coś zauważyłem, gdzie normalnie tego nie widać. Uszczelki między kolektorem a wydechem zostały wymienione tydzień temu na nowe oem, więc wątpię żeby już padły, ale dźwięk jest podobny do tego jak kiedyś bawiłem się wydechem z 3.0 i miałem dziury w wydechu ... tylko tak jak piszę wydech jest cały, a uszczelki nowe Jak to sprawdzić czy tam jest szczelnie ? Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez Wojtec1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo293 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 podjedz na kanał niech ktoś ci wydech przytka a Ty wpadaj pod auto i obserwuj gdzie ucieka:wink: Albo może ci kata wycieli i nawet nie wiesz bo takie akcje też się działy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Kat jest na miejscu ... wiem co jest robione przy aucie bo jestem przy naprawie i w miarę możliwości pomagam ... kurczę czyli obstawiasz gdzieś nieszczelny wydech ? A co z tym zwężeniem na jednym z węży ? Może mieć wpływ na pracę/dźwięk silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanos320 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Nie sądzę, żeby miało to wpływ. Może coś z dolotem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Nie sądzę, żeby miało to wpływ. Może coś z dolotem? Co dokładniej sugerujesz sprawdzić ? Sam filtr był wymieniany jakiś miesiąc temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vanos320 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 szczelność dolotu, rura przepływomierza, może sama obudowa gdzieś pęknięta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Nie byłoby innych objawów jak falujące obroty, lub nierówna praca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Pojeździć trochę i w miejscu gdzie jest dziura będzie lekko okopcone choć nie zawsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Wydech jest szczelny, sprawdzane, wg mnie dźwięk silnika się zmienił przez koło sztywne ... przypadek że akurat po jego wymianie ? Nie sądzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Wymieniłeś może płyn hamulcowy ? Odpowietrzony dobrze ? Bo przy wysprzęgliku też trzeba odpowietrzyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach Opublikowano 12 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Moim zdaniem masz nie do końca odpowietrzony układ chłodzenia, dlatego dzieje sie to tylko na zimnym. Odpowietrz układ (co nie jest łatwe) i testuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 15 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2016 Jak nie odpowietrzony dobrze to przód do góry trochę i działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) Układ hamulcowy nie był odpowietrzany bo płynu nie wymieniałem, odpowietrzyłem tylko wysprzęglik, poza tym co to ma do dźwięku silnika ? Jeżeli mowa o odpowietrzaniu silnika w m52 to robiłem to tyle razy że zajmuje mi to góra pół godziny roboty, i jest to proste jak ruchanie :mrgreen: Edytowane 27 Maja 2016 przez Wojtec1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 28 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 sciagales tlumik do wymiany sprzegla? sprawdz wszystkie sruby nakretki czy sa napewno dobrze dokrecone jednym momentem moze cos jest sklinowane i nie dolega wystarcza 2 nie dokrecone sruby kolo siebie a na zimnym juz bedzie pierdziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Problem został rozwiązany, okazało się że wąż o którym pisałem na początku tematu i sugerowałem czy nie ma za małej średnicy przepływu , miał właśnie takową, wymieniłem go na oryginał i dźwięk wrócił do normy :mrgreen: wygląda na to że silnik miał problem z przepchnięciem płynu przez tamten wąż, dlatego wymiana pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.