Stifler Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Siema. W mojej e61 3.0d mam mały problem z napięciem. Oświetlenie delikatnie mruga i po zgaszeniu auta od czekam z 10 minut mierze miernikiem prąd i raz jest 11.8 a raz 12.04 ciężko otwiera centralny z pilota a czasami działa centralny idealnie. Co może powodować takie dziwne napięcia i działanie pilota ? Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgibniew Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) 11,8 do 12,04??? Krótko mówiąc nie masz ładowania. Kontrolka się nie zaświeciła? UP Sory nie doczytałem, że na zgaszonym. W takim przypadku wydaje mi się, że baterię szlag trafia. Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez Zgibniew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 zmierz pobór prądu czy coś momentami go nie pobiera, sprawdź czy klemy są dobrze dokręcone i czy klema pirotechniczna nie jest czasami "zaklepana" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Witam Ja tylko podpowiem iż miałem przypadek w e46 iż miałem ładowanie (silnik pracuje normalnie bez kontrolki ) na akumulatorze 13.05v +/- 0.5v to było maksymalne ładowanie i akumulator trzymał 13.5v . zdawało by się iż takie napięcie jest normalne ale nie! tak przejeździłem 4 lata uszkadzając dwa akumulatory Boscha 75Ah . Pewnego dnia włączyła się kontrolka. Okazało się iż alternator był uszkodzony dosłowne pracował na jednej szczotce wycinając porządny rowek ...przyczyną był uszkodzony stabilizator na alternatorze. Auto wróciło do normy po naprawie alternatora. Prawidłowe ładowanie to koło 14.5v +/-0.3v. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 W ukrytym menu jak i na mierniku ładowanie jest 14.8 do 15.1 . Gasze auto przykładam miernik i ma 12.04 . Wydaje mi sie ze alternator jest ok klema minusów ibs odpinana i bez zmian. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Na zgaszonym aucie podepnij miernik do akumulatora i niech ktoś odpala auto jeżeli napięcie na aku spadnie poniżej 10Volt akumulator szmelc do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Napięcie masz dobre powinno być od 14,4-15,3 zależnie od temperatury na zewnątrz przy poprawnie działającym IBS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Przy odpalaniu auta napięcie spada do 10.4 czyli akumulator jest trup ? Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Nie aku jest dobry jak by spadło do powiedzmy 8-9 volt to już wtedy wymiana jak 10volt trzyma i nie spada ani na chwilę niżej to aku dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Sprawdzałeś ładowanie w ukrytym menu podczas jazdy ? Ja miałem taki przypadek, że podczas jazdy miałem skoki napiecia winny był regulator napięcia. Sprawdź podczas jazdy włącz światła, radyjko itp i zobacz jaki będzie przedział ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 W ukrytym menu podczas jazdy ładowanie od 14.4 do 15 i chwilowe spadki przy hamowaniu na 13 a nawet i 12.6 obstawiam ze regulator napięcia padł Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 A mnie ciekawi co na zgaszonym aucie ciągnie od 6-15A pradu jak to zobaczyłem to szok. Jak któreś bezpieczniki były wyciągnięte (chyba ośw wnetrza i cos jeszcze) to spadło z 13/15 do 6/8 A ... ale nie mierzyliśmy auta po uśpieniu czyli po jakis 20min. Tapnięte z Mojego NOTE 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 No właśnie dla tego tyle pobieralo bo nie było uśpione i systemy były uruchomione. Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisELdi Opublikowano 14 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 W Moim przypadku: nowy akumulator BOSCH i po wyłączeniu silnika i pozostawienia na światłach postojowych! z systemem pracującym (radio/navi/...) pojawia się po 5 minutach żółta kontrolka akumulatora (po przejechaniu 20km od postoju). Ładowanie na biegu jałowym to 13.80 po włączeniu radia klimy /full, oraz światła drogowe spada do 13.30v. Oczywiste chyb jest iż nie ładuje prawidłowo zaglądając pod maskę okazało się iż mam wycie z pod wymiennika ciepła na filtrze oleju (nad alternatorem) silnik N52 3.0i, olej pod ciśnieniem wpływającego powietrz pod maską wypychał go wprost na alternator zalewając obszar stabilizatora napięcia wbudowanym w alternatorze. Wyciek naprawiony ale mam kupę czyszczenia oraz alternator do sprawdzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUB_ZERO29 Opublikowano 23 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 13,3 to ładowania niemasz kolego. Prawidłowe to 14.4volt przy temperaturze 15-20 stopni na dworze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.