Enzo Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Slyszalem o takie pzrerobce. ktos wie co i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 cała zawiecha od E36 łącznie z wachaczami, tylko po co :?: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 gwint BILSTEIN - AC Schnitzer z e36 M3 hamulce od M3 e36 - tarcze 315mm tylne wachacze od compacta szrociki szukaj szukaj Po co aby mic wiekszy wybor felg ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 tyl od e36 nie pasi w zaden sposob .... musi byc od compacta tak jak pisze trolu . bardzo fajny pomysl ktory miesci sie w ramach porzadnego tuningu i z pewnoscia nie zaszkodzi wlasciwosciom jezdnym auta ... a mysle ze wprost przeciwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Piotzre a po co w M3 E30 jest 5 srob? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Piotzre a po co w M3 E30 jest 5 srob? :wink: no właśnie po co, może wyjaśnisz, do takich mocy jeszcze daleko :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Piotzre a po co w M3 E30 jest 5 srob? :wink: żeby było trudniej podpieprzyć felgi jedna śruba na koło więcej to w sumie jakieś 3 minuty dłużej, przez ten czas właściciel może już udaremnić złodziejowi jego pracę :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Piotzre a po co w M3 E30 jest 5 srob? :wink: żeby było trudniej podpieprzyć felgi jedna śruba na koło więcej to w sumie jakieś 3 minuty dłużej, przez ten czas właściciel może już udaremnić złodziejowi jego pracę :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: Mysle ze t uchodzi o co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 no jasne .... -wybor felg - mozna zalozyc 17 od alpiny -duze heble -swietny design (glupi nie zauwazy a madry bedzie podziwial) -tuningowac znaczy: przerabiac - udoskonalac -a niech ktos powie dlaczego nie .... enzo ... jesli masz cash i ochote to dzialaj gdyz sa to przerobki ktore tygrysy lubia najbardziej powodzonka .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Piotzre a po co w M3 E30 jest 5 srob? :wink: żeby było trudniej podpieprzyć felgi jedna śruba na koło więcej to w sumie jakieś 3 minuty dłużej, przez ten czas właściciel może już udaremnić złodziejowi jego pracę :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: Mysle ze t uchodzi o co innego to byo takie pół żartem Enzo :wink: Ale zakłądaj zakladaj, Twoja <bmw> już jest jak z moich snów, ale Ty nie spoczywasz na laurach :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Mi sie wydaje, ze 5 srob zastoswoan ojuz w M3 ze wzgeldu na moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Mi sie wydaje, ze 5 srob zastoswoan ojuz w M3 ze wzgeldu na moc a myslałem że faktycznie wiesz dalej nie widze sensu stosowania 5 śrub tylko po to żeby mieć większy wybór felg, za cene przróbki możesz mieć piękne fele 4x100 ... ale to nie ważne każdy robi co chce <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 wieksze kola - nizszy profil - sztywniejsze auto i lepsze prowadzenie w poslizgu buni z BK robil taka operacje http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?p=178097&highlight=#178097 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 to ja też cytat: " cala modyfikacja kosztuje ok 5 tys PLN " bez felg oczywiście, wiadomo że pow. 15" cieżko znależć ale są: http://www.allegro.pl/item183536582_komplet_alu_4x100_16_pilne_.html ale już 17 i 18 to tylko 5x120, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 17 te sie znajda ciekawe jakie et tylko http://www.allegro.pl/item182198939_piekne_alu_17_intra_z_oponami_sam_sprawdz_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 felgi ladne , ale pasuja najlepiej do golfow po plastiktjuningu ... koledzy chyba zapomnieli za to co tygrysy lubia najbardziej czyli alpina , acs , hartge czy bbs w rozmiarze 4 x 100 to tylko w erze ale felgi to nie wszystko ... mozna znacznie poprawic heble (juz w e36 m50 sa lepsze niz najlepsze w e30 ... nie mowiac o topowych - m) , zalozyc gorne zwrotnice od m zmieniajac kat pochylenia mcphersona , mozna wyrwac jakies dobre zawieszenie (amorki) do e36 o ktore juz latwiej niz do e30 (bilstein , koni o gwintach nie wspomne ...) a koszt .... pewnie mozna obleciec temat za kilka stowek (uzywki) . a zakup np . nowych tarcz czy amorkow :?: .... do e30 tez kosztuja i to wcale nie mniej :idea: przerabiajac zawias na 5 srub mamy mozliwosc zalozenie kol jakich normalnie nie zalozymy , poprawienia hamulcow ... i to znacznie , poprawienia - wzmocnienia zawieszenia a o niebanalnym wygladzie nie wspomne. minusem sa - dodatkowe koszta , naklad pracy oraz dociazenie auta o mase 4 szpilek do kol obecnie robie e24 i tez jestem w trakcie przerabiania zawiasu na e32 - obecnie jest identyczne jak w e28 . bede zakladal tarcze i zaciski od v12 . ktos by zapytal ... po co? wiec po to aby sie pobawic i aby autem mozna bylo pohamowac nawet kilka razy z rzedu bez utraty skutecznosci . nawet nie pokusilem sie o to by mierzyc tarcze od 635 i 750 ... wystarczyl rzut oka by stwierdzic ze to przepasc . a jesli ktos hamowal 750 to wie o czym mowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.