BaNdUr Opublikowano 27 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Witam! czy ktoś przerabiał temat ręcznego na zacisku zamiast na szczękach bo wiadomo jak to z tymi bębnami w bmw.. oczywiście auto zupełnie cywilne i ręczny miał by służyć do wiadomych rzeczy tylko stwierdziłem, że po kilkukrotnych regulacjach nadal nie jest On na tyle mocny. Może jest ktoś we Wrocławiu kto się tym zajmuje? albo rozważał ktoś opcje taką jak jest w vw gdzie linka ciągnie dźwignie w zacisku i ręczny jest igła;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 27 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Dobre pytanie, sam chetnie posłucham. Pewnie swap zawiechy od czegos co ma tarcze ale od czego i czy sie da cos plug &play Tapnięte z Mojego NOTE 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 27 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Pewnie swap zawiechy od czegos co ma tarcze ale od czego przecież w bmw są tarczo-bębny ... w e30 e36 316,318 były bębny a w e46 wzwyż tarczo-bębny temat dość ciekawy bo wiadomo jak w bmw ręczny to jakaś pomyłka chyba tylko montaż jakiejś hydro-łapy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaNdUr Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 No dokładnie tylko mi zależy na seryjnej dźwigni a nie hydrołapie z pompką w turasie 320d haha bo to mija się z celem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 28 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 a niby jak ma sterowac dzwignia recznego tloczkami na zaciskach bez pompy ? Jakos nie jestem w stanie sobie tego wyobrazic ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 28 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 A jak jest w golfie 4 ? tam przy zacisku ham jest dzwignia ktora wypycha tloczek na slimaku i do dźwigni jest zapieta linka od recznego (nie dziala na ukl. Hydraulicznym) a przewod ham hydruliczny od hamulcow jest klasycznie przykrecony do zacisku. Tylko czy w jakims e46 jest taki system zeby to jakos zaadoptować hmm ? Tapnięte z Mojego NOTE 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaNdUr Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Dokładnie o to mi chodzi czy jest możliwość zastosowania innego typu zacisku plug&play lub z małymi przeróbkami który działał by podobnie jak w vw? generalnie jestem skłonny założyć hydrołape tylko pytanie jak to będzie działać w praktyce jeśli będą dwie pompy na w jednym układzie, zastanawiam się czy podczas zaciągania kotwy ciśnienie nie będzie też blokowało delikatnie przednich kół stąd moje pytanie czy ktoś już to przerabiał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaNdUr Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 a niby jak ma sterowac dzwignia recznego tloczkami na zaciskach bez pompy ? Jakos nie jestem w stanie sobie tego wyobrazic ...BroderBroder dla wyjaśnienia podrzucam fote poglądową znalezioną w sieci:[ATTACH=CONFIG]39801[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memek Opublikowano 28 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 stworzenie adaptera na zacisk od VW? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 28 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Chyba grubszy temat, trza by dobrac pod srednice tarczy zacisk, przerobic jarzmo lub jakis adapter i musiało by byc zrobione profi bez zadnej rzeźby Tapnięte z Mojego NOTE 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaNdUr Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 No właśnie chodzi o to Żeby nie było jakieś rzeźby. Ale posprawdzam średnicę tarcz i różnice w mocowaniach zacisku i jarzma w robocie mam cnc, cięcie wodą także coś tam można dorobić w ostateczności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaime91 Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Nooo to by bylo ciekawe jakby cos zaadoptowac, w sumie byle pasowalo podejscie linki recznego do zacisku to juz bedzie cos mysle ze przy nie duzych kosztach bylo by paru chetnych jakby wypalilo wstrzymam sie z zakupem tarcz kotwicznych na tył Tapnięte z Mojego NOTE 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaNdUr Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Jak coś się uda to poinformuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.