Krycha Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Witam jak w tytule, jestem posiadaczem e39 535iA sedan bez vanosów. Szykuje się do wymiany katalizatorów, ponieważ moje rozsypane. Chciałem się dowiedzieć czy może ktoś z kolegów ma jakiś namiar na jakąś firmę aby zakupić nowe. Co prawda już mam dwie potencjalne firmy namierzone w jednej koszt 400-500 zł za sztukę w drugiej 300-400, oczywiście z wkładem ceramicznym. Ewentualnie proszę o jakieś podpowiedzi, nie jestem zwolennikiem wycinania katalizatorów i wstawianie rurek. Szukam samych katalizatorów bez rury, chcę wyciąć tylko ten odcinek gdzie jest katalizator i wstawić nowy, znajomy mi podpowiadał, żeby kupić używany układ od kolektora wydechowego do tłumika końcowego oczywiście już bez niego. Ale sam już nie wiem jakoś bardziej jestem przekonany do kupienia nowego samego katalizatora żeby wyciąć stary i wspawać nowy. Jeszcze jedna rzecz bo za bardzo nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, jeśli zostanę przy kupnie katalizatorów, gdy kupowałem auto, sprzedający mi powiedział, że jest wstawiony kompletny układ wydechowy od 540i. i teraz jak zostanę przy kupnie katów czy mam mówić ze do 540i czy to bez różnicy, bo sam nie wiem czy układ wydechowy 535i a 540i jest ten sam. Z góry dzięki jak ktoś poda jakiś namiar na nowe katy lub coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 23 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Nie prościej zmierzyć średnice rury? U GÓRECKI napewno coś dobierzesz ale wymiary to podstawa! Kolejna sprawa to zamienniki w przypadku katalizatorów słabo się spełniają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Orginal kosztuje kosmos. Wiec radzisz abym zajrzal tam gdzie mowisz? Jak ta firma sie nazywa, badz jak znalesc jakies namiary na ta osobe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Firma górecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Z tego co patrzyłem na stronie to nie ma za bardzo wyboru, ale zadzwonię później. dowiadywałem się i jest sztuka za 2tys, razy 2 to 4 tys. ale nie chodzi mi o to bo ja znalazłem dwie firmy gdzie można kupić sam nowy katalizator a większość tak jak u Górecki jest katalizator ale razem z rurą począwszy od kolektora wydechowego a kończy się kawałek za katalizatorem i to robi cenę też między innymi, a mi cała ta rura nie potrzebna, ja chce po prostu wyciąć sam kat i wspawać nowy. sam kat tak jak szukam na necie to koszt (to co mi udało się znaleźć) to od 300-700zł zależy jaka firma i i czy euro 2,3 czy 4. ja patrze na 3,4 no i starego typu ceramiczny. bo wiem ze zamienniki z innym wkładem jak ceramicznym nie zdają egzaminu bardzo często. Edytowane 24 Marca 2016 przez Krycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Ale jaja jak wszedlem pod auto wymierzyc katy, to zobaczylem ze mam sondy tylko przed katem, a po vinie jak byk widac ze powinienem miec przed i za katem, jak pisalem wczesniej mam kapletny wydech o 540i. Czy to moze przez to tak mam, czy i tak powinny byc przed i za? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 24 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Przecież silnik m62 miał tylko sondy przed katem, dopiero po 09.98 wszedł m62tu, a z nim vanosy i też sondy za katami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Wlasnie dziwna sprawa, tez jak wczoraj spedzilem full czasu na necie zeby sie dowiedziec co i jak z tymi sondami. To wydedukowalem ze silniki bez vanosow mialy 2 sondy przed katami a silniki z vanosami mialy 4 sondy przed katami dwie i za katami dwie. A ja mam rok prod 06.97 mam silnik bez vanosow czyli powinienem miec 2 sondy ogladajac wczoraj wydech to by sie zgadzalo bo widzialem tylko 2 sondy, istnieje mozliwosc ze po vinie jak mi pokazuje 4 sondy, ze jest blad poprostu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Raczej nie ma takiej możliwości ale podaj vin z ciekawości zobaczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Wyslalem Ci w prywatnej, sprawdzalem na bmwfans.info Ale tak czy siak to jest pewne, ze vanos = 4 sondy, a bez vanosow = 2. Tak? Juz sam nie wiem czy kupowac uniwersalne katy i sztukowac to jakos, bo wiadomo ze identycznych mi nie dobiora, czy kupic uzywane razem z rura od kolektora wydechowego. Bo tak czy siak czy kupie taka wlasnie uzywke czy kupie uniwersalny sam kat do wyciecia i wspawania to trzeba odkrecic rure od kolektora wydechowego wiec ta sama robota bo i tak wydech ten poczatkowy trzeba zdemontowac....co radzicie? Edytowane 25 Marca 2016 przez Krycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Według realoem nie masz sond za katem Kup katy magnaflow i będziesz zadowolony. Gdzieś na forum był podany namiar na gościa co ma dojścia do dobrych cen od tego producenta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Ale jaja jak wszedlem pod auto wymierzyc katy, to zobaczylem ze mam sondy tylko przed katem, a po vinie jak byk widac ze powinienem miec przed i za katem, jak pisalem wczesniej mam kapletny wydech o 540i. Czy to moze przez to tak mam, czy i tak powinny byc przed i za? nie zauważyłem, nie wiedziałem, ze jak w spisie czesci czegos nie ma to to nie idzie a sugerowalem sie rysunkiem ze ida do mnie tez za katem. ale juz michal_f mnie wyprowadził z błędu. wiec ida tylko dwie przed katem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.