Kojak Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Witam od ok miesiaca w moim e39 528i mam problem z zapowietrzajacym sie ukladem chlodzenia. Wymienilem termostat pompe wody visco i korek od chlodnicy. Po odpowietrzeniu ukladu problem wraca po 4-5 dniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Nigdzie nic nie cieknie na pewno? łączenie Chłodnica-zbiornik suche ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Patrzac od gory tak. Od dolu nie wiem auto na dniach bedzie wjezdzac na podnosnik. Czytalem, ze nawet jak delikatnie saczy sie z weza to sie moga dziac cyrki z temperatura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 może być jeszcze nieszczelność na nagrzewnicy albo na instalacji do podtlenku propoan butanu jeżeli posiadasz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Gdy wskazowka stoi w pionie z nawiewu leci zimne i po jakis 5 km zaczyna isc w kierunku czerwonego pola raz w lewo raz w prawo gaz sie nie zalacza po jakims czasie ale nie zawsze z nawiewu zaczyna leciec gorace wskazowka wraca do pionu gaz sie zalacza i tak moge przejechac ze 100 km az do momentu zgaszenia auta potem zabawa zaczyna sie od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Odpowietrzać do skutku.:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Lejesz płyn do oznaczenia max nastepnie ogrzewanie włączasz TYLKO na szybę na max i obroty na 2.5-3tys potrzymaj aż ciepłe nie zacznie lecieć sprawdź płyn i znów gazuj aż wrzątek na szybę nie poleci. Po paru km sprawdź poziom płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 a pod podszybiem odpowietrzałeś???????? tam gdzie jest serwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Dzisiaj wracajac standardowo wskazowka w pionie wieje zimnym gaz nie zalaczony po chwili wskazowka wedruje delikatnie w prawo ja majac przed soba tira daje buta do odciny a z nawiewu zaczyna leciec cieple wskazowka do pionu gaz sie zalaczyl. Zajechalem do gaziarza zapytac sie czy to moze byc reduktor wstepnie umowilem sie na podmianke na koniec tyg. Odpalam auto po chwili jazdy wzkazowka pod czerwone pole. Po raz 4 odpowietrzam i wracam spokojnie do domu. Jak jest odpowietrzony uklad to na wolnych obrotach wieje letnie jak dam na pi*de to z nawiewu leci żar. Dyzio nie bardzo wiem o co chodzi z tym odpowietrzaniem gdzie jest serwo. Duze prawdopodobienstwo ze jest to uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 tam jest też odpowietrznik w niektórych wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Właśnie miałem o tym odpowietrzniku pisać.Zaraz jadę na garaż to zrobię zdjęcie i zobaczysz o co chodzi. No i dooopa.Nie ma odpowietrznika.Myślałem że jest na rurce od nagrzewnicy na podszybiu ale popierniczyło mi się z innym samochodem.Tak było w audi z silnikiem 4.2:evil: Edytowane 16 Marca 2016 przez długi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 A u mnie - co prawda 525i - ale na podszybiu mam odpowietrznik. Wyciągasz filtr kabiny od strony kierowcy a potem wyciągasz przegrodę z pod filtra. Masz tam dostęp do pompy hamulcowej ze zbiorniczkiem i także (u mnie jest) na jednym z czarnych węży gumowych od ogrzewania zaworek do odpowietrzania. Dobrze zagrzej silnik, obroty na 2k do 3k i delikatnie odkręcasz ten zaworek aż pocieknie płyn - i tak kilka razy. U mnie to poskutkowało jak wymieniałem termostat. I oczywiście włączony nawiew ciepłego powietrza do kabiny, bo musi być otwarty zawór nagrzewnicy. Kilka razy, bo jest dużo rożnych zakoli w których potrafi stać bąbel powietrza, skutecznie blokując przepływ płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) A widzisz,tam nie szukałem,nawet przy zmianie płynu hamulcowego nie rzuciło mi się w oczy.Dzięki za infobmw_1 Edytowane 16 Marca 2016 przez długi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.