Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Swap z 1.8L na 2.5L


Rekomendowane odpowiedzi

Witam zachęcam do wypowiedzi osoby które robiły swapa z 1.8L na 2.5L.

Silnik+Skrzynia+wiązka z kompem+końcówka wału czy też cały wał+zawiasy.

Wiadomo niektórzy powiedzą, że to nie ma sensu i sie nie opłaca. Ok to jego zdanie, ale proszę takich postów tu takich postów nie pisać.

Wypowiedzi typu: głupota nie opłaca się, nie warto są mile nie widziane.

Posty nic nie wnoszące do tematu będą kasowane przed moderatora/administratora.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, weźcie spójrzcie sobie najpierw na koszt silnika, skrzynki biegów, wału, nowego zawieszenia, nowychhamulców, podliczcie sobie te koszty nawet bez robocizny.

Później weźcie policzcie ile dostalibyście za wasze aktualne furki, dodajcie do tego koszt powyższego, spójrzcie na oto moto i zobaczycie że okaże się że jeszcze zaoszczędzicie.

Pozatym nie bardzo rozumiem po co robić SWAPA na coś co jest seryjnie produkowane - czy to 325 czy to 328.

Jeśli chcecie swapować to pomyślałbym już nad wstawieniem silniczka 3.0, 3.5, 4.0 jeśli by wszedł, i tak trzeba wszystko kupować to jeśli już robić to tak żeby drugiej takiej bumy nie było.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno ta wypowiedz nam nie pomogla :P przynajmniej mi. Ja osobiscie nie zmienie auta , poniewaz nie stac mnie na to

Mieszkam za granica i nie bardzo tutaj z cenami aut.

Wiec dla mnie Swap jest jednym z lepszego wyjscie.A autko z drugiego punktu widzenia jest w bdb stanie wiec ciezko bedzie znalezc cos w takim stanie.

Pozdrawiam 8) <bmw_3>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze ty byqu sobie kupiles nowsza bude i z jakims tam silnikem to nie oznacza ze kazdy to robic musi boc os tam ...

Ktos chce robic swapa to niech robi jak go na to stac ...

Ogolnie nie ma sensu na tym forum zakladac takie tematy o swapach i wogole o jakichs powazniejszych sprawach co do aut.. Bo tu szczerze mowiac nie ma nikt o takich sprawach pojecia .. Chcecie robic takie sprawy uderzcie na forum beemka-klub.pl tam sa ludzie ktorzy swapowali swapuja silnik i wiedza ile to kosztuje gdzie to robic itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze ty byqu sobie kupiles nowsza bude i z jakims tam silnikem to nie oznacza ze kazdy to robic musi boc os tam ...

Ktos chce robic swapa to niech robi jak go na to stac ...

Jak sampiszesz trolu " ...jak go na to stać...."

A zakładam, że chłopaki chcialiby jak najtańszym kosztem mieć więcej kucy.

Aja nie dość że kupiłem z większym silnikiem to w dodatku w nowszej budzie :>

I uważam że nie ma sensu SWAP na coś co jest produkowane seryjnie.

Kamil, a przekładkę robiłbyś w Polsce czy też za granicą??

Dowiadywałeś siętam ile musiałbyś za takie coś zapłacić,bo jeśli furakkosztuj Citam 40 koła, to moze sięokzać że SWAP robiony tam gdzie jesteś będzie mega drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle postow i dalej nic nie wiadomo ... silnik kpl. wraz z wiazka i kompem to koszt ok 3000 pln ( na pewno mozna zalatwic taniej ale to +- wartosc allegrowa bo 1800 do 2500 trza dac za goly) skrzynie ja sprzedalem za 200 pln (powiedzmy ze normalnie 500). wal da sie przerobic i wiem kto robi takie rzeczy (lub zalatwic oryginal mysle ze nie wiecej jak 300 pln)

nie pisze o chlodnicy (mozna swoja sprzedac i zakupic oryginalna), wydechy (bez kata mozna nawet kupic nowe polskie i tez jakis czas dadza rade mysle ze tez nie powinno byc strasznie drogo) wiele lementow ktore nam zostana z oryginalnego silnika z nim wlacznie tez mozna zamienic na kase :). robocizna to temat do dogadania gdyz jesli beda to kompletne podzespoly wyciagniete z identycznego auta to nie powinno nastreczac to wielkich problemow mechanikowi . wiazka to tez przeciez zadna wielka filozofia dla elektryka ( podpiecie + i - oraz rozciagniecie wiazki el. po silniku ).

zawieszenie i hamulce mozna kompletowac powoli po swapie ( obnizyc , moze twarde amorki oraz wieksze tarcze i zaciski bo coz wiecej trzeba )

jesli swapujemy na silnik przewidziany do tego auta mozna pokusic sie o zakup "rozbitka" od wroga sprawnego mechanicznie , wziac co trzeba a reszte opylic i cieszyc sie duzym zwrotem kosztow (a przyodrobinie szczescia nawet wyjsciem blisko zera :)) spotykalem 325 u wroga ktore kosztowaly w okolicach 1000 eur i byly zardzewiale lub potluczone ( po co nam karoseria ... i tak na zlom :))

wydaje mi sie ze taka opcja to najekonomiczniejsze posuniecie ... gorzej gdy zachcemy motor nie przewidziany konstrukcyjnie do naszego auta , wtedy trzeba rzezbic ... a to drogo kosztuje bo musi to robic fachowiec z doswiadczeniem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli o to chodzilo to nie sa to niemcy ale Norwegia :twisted: a sprowadzanie to wogule tutaj jest nieporozumienie.

Kilku znajomych zrobilo takie cos tutaj i wyszlo do 5 razy drozej ... Wiec chyba nie wyjde jak oni :twisted:

Wiec dobrze bybylo znalezc rozbitka w Niemczech, przyprowadzic do Polski i grzebac :mrgreen: ale to i tak moze najlepiej za rok :cry: albo ... pozyjemy zobaczymy :D <bmw_1>

Pozdro happy_bmw 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...