mshboss Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Cześć. Jestem nowy, szukałem podobnego tematu ale nie wyczerpały moich pytań. BMW E36 318is coupe '93 - podczas szybkiej jazdy kiedy zmieniam szybko biegi (szybko puszcze sprzęgło) czuć szarpniecie z tyłu jakby dyfer miał luzy lub krzyżak. Tylko nie jestem pewien. Takie coś ma miejsce tylko wtedy jak daje w palnik i szybko wrzucam następny bieg, przy spokojnej jeździe tego zjawiska nie ma. Dodam że nic nie słychać szczególnego jedynie co to przy ruszaniu kiedy puszczam sprzęgło i dodaje gazu to jest takie pukniecie w okolicy skrzyni lecz tutaj obstawiam sprzęgło bo juz się kończy. Wiec Panowie proszę o porady, może mieliście podobnie? Jakie elementy odpowiadają za luzy (bo na to mi wygląda) przy wale napędowym/dyferencjale/polosiach (podpora wału wiem, ale nie wydaje mi się ze to ona) Proszę o wyrozumiałość, jest to moje drugie BMW ale staram się je robić samemu oraz chce je przywrócić do czasów świetności. Pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Sprawdź ten element elastyczny łącznik wału [ATTACH=CONFIG]39499[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Kumpel tak miał w e36 is, ze mu stukało przy daniu w palnik. Okazało sie, że brakowało jednej sruby w tym łączniku elastycznym, co Sajmon w poście powyżej wkleił. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mshboss Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Powiedzcie mi czy łożysko walcowe do podpory wału jest wytrzymalsze od kulowego...? I czy łącznik poliuretanowy będzie lepszy od zwykłego Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOKS Opublikowano 10 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Ja jak dawalem w palnik na 1,2 biegu przy końcówce obrotów stukało, wymienilem podporę i łącznik wału i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.