domkapotomka Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Witam, Mam od jakiegoś czasu problem z maglownicą w moim BMW E90 330i z wspomaganiem elektrycznym Active Steering. Ale od początku. Podczas dynamicznego wejścia w zakręt na moim kompie wyskoczyła kontrolka z żółtą kierownicą active steering fault, następnie żółta ikonka z DSC i na koniec żółta kontrolka z czujnikiem ciśnienia opon. Nie wjechałem w żadną dziurę ani nie uderzyłem w krawężnik. Na drugi dzień podczas odpalenia auta kierownica została "przekoszona" tzn. że jadąc prosto mam kierownicę przekręconą w prawo. Zostaje zachowany pełen skręt lecz pozycja zerowa uciekła w prawo. Zostawiłem auto w chłopaków z BMW Expert na ulicy Olsztyńskiej koło Korony. Stwierdzili, że uszkodzony jest magiel/kolumna kierownicza. Teraz czekam już 3 miesiące na sprawną kolumnę z demontażu, czas leci a ja nie mogę użytkować normalnie auta. Stąd kilka moich pytań: -czy regeneracja takiej kolumny wchodzi w grę czy lepiej kupić nową część -jakiej przekładni mam szukać ( BMW expert twierdzi że jest 3-czujnikowa i ciężko dostępna) -dzwoniłem do Wałbrzycha do Auto-Rege i oni nie mają pojęcia czy przekładnia która mają będzie odpowiednia PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA BMW E 90 E90 MAGLOWNICA (6006028489) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. -Automania.com.pl jest obok mnie, jednak negatywne opinie mnie strasznie odstraszają Reasumując- jestem laikiem w temacie mechaniki, liczę na dobrą radę co w takiej sytuacji zrobić. Jeśli podałem za mało danych o moim aucie to proszę pisać nr VIN WBAVB33576AZ88130. Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.