domoli1990 Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Witam. Szukam do kupienia E46 tylko nie wiem ktory silnik bylby najlepszy? oczywiscie chodzi o benzyne, co byscie polecali? - M52TU B20 - M52TU B25 - M54 B22 . - M54 B25 Ktory z nich najlepszy jesli chodzi o awaryjnosc, koszty utrzymania itp. Z gory dziekuje za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 M54b30 koszty utrzymania podejrzewam na podobnym poziomie, spalanie też. Jedynie m54 są trochę bardziej zarloczne na olej. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 m52 2.5 śmigam i jestem zadowolony.W e46 będzie jeszcze lepiej śmigać bo autko lżejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domoli1990 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 M54b30 koszty utrzymania podejrzewam na podobnym poziomie, spalanie też. Jedynie m54 są trochę bardziej zarloczne na olej. Tzn ile wynosi normalne "picie" oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Podobno według producenta do 1l/1000km to norma o ile się nie mylę Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Podobno według producenta do 1l/1000km to norma o ile się nie mylę Podobno po lifcie usunęli tą wadę fabryczną i jest wszystko w normie. Według mnie wszystko od b22 w górę co byś nie wziął będzie dobre, bardziej skupił bym się na budzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Podobno po lifcie usunęli tą wadę fabryczną i jest wszystko w normie.Według mnie wszystko od b22 w górę co byś nie wziął będzie dobre, bardziej skupił bym się na budzie. Po jakim lifcie? Silnik m54 wszedł razem z fl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Po jakim lifcie? Silnik m54 wszedł razem z fl. Z tego co czytałem i wiki to potwierdza to M54 był przed liftem od 99 [ATTACH=CONFIG]39481[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Twoja Wikipedia się gubi A poza tym z tego co wiem to żadnych modyfikacji bmw nie wprowadziło w tym silniku. Zresztą potwierdzają to opinie użytkowników którzy mają roczniki od 2001 w górę i dalej narzekają na duży pobór oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 W e39 mam m52b28 który polecam a w e46 mam m54b30 (2001r)który po mimo apetytu na olej również polecambmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Czyli M54 był w przedlifcie jednak. Na różnych forach ktoś wspomina, że problem został rozwiązany po lifcie albo 3lata po wprowadzeniu M54. Problem w tym, że nadal są to tylko plotki, a konkretnej potwierdzonej informacji nie znalazłem. Przykład (trzecia odpowiedź od dołu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4ll Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Również się zgodzę, że będziesz zadowolony z wszystkiego od b22 w górę. Bardziej się skup na zdrowym egzemplarzu. M54 mam w e39 (2001), zrobiłem niecałe 2000l i nic nie musiałem dolewać, może 100ml jak bym się uparł. Poprzednik wlał na 5000km 300ml. Jak dla mnie to nie jest w ogóle argument by skreślać ten silnik, wystarczy pilnować dolewek. Edytowane 7 Marca 2016 przez r4ll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domoli1990 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 BMW Seria 3 170 KM - Bogate Wyposażenie - Skóry - Elektry. - Grzane Fotele Prusice • OLX.pl warto sie tym zainteresowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domoli1990 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 no niby to nie jest duzo, ale zeby sie nie okazalo ze znajde cos fajnego niby bedzie wszystko ok a po miesiacu sie okaze ze trzeba litr oleju wlac 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ja bym wział M52B25 bo to jest pomiędzy B20, a B28 No chyba, że sie trafi dobry egzemplarz w innym silniku to tez bierz. Tylko ten B20 troche moze byc słąby, a bedzie palił jak B25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domoli1990 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 wie ktos gdzie mozna sprawdzic historie pojazdu po numerze vin darmo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Wpisujesz w google: Bmw vin dekoder Pierwsze 3 wyniki powinny wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ice Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Wpisujesz w google: Bmw vin dekoder Pierwsze 3 wyniki powinny wystarczyć. A to nie pokaże wyposażenia z jakim parch wyleciał z fabryki tylko? czy też historie auta w serwisach bo tej 2 opcji moje google nie znajduję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Ups źle przeczytałem, moja wina. Sprawdzenie historii auta chyba tylko w ASO z właścicielem auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) tylko ASO i na uśmiech nie zrobią Ale ASO poda tylko te wzmianki, które były rejestrowane u nich, czyli naprawy, wymiany ewentualnie jakieś większe reperacje blacharskie ale tylko gdy auto po wypadku trafiło do ASO. Ja bym sprawdził egzemplarz na jaki się decyduje tutaj, Sprawdzenie VIN - Dekoder – Numer VIN - autoDNA koszt 35 pln więc bez przesady ;') Edytowane 8 Marca 2016 przez Dymek71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domoli1990 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 BMW Seria 3 170 KM - Bogate Wyposażenie - Skóry - Elektry. - Grzane Fotele Prusice • OLX.pl warto sie tym zainteresowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knysha Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Podepnę się, ale z dieslem - tylko automat. Chyba lepiej 3.0? Spalanie podobne, ale pod butem więcej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 16 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 M52 z małym przelotem szukaj bo zamiast dolewać olej do m54 lepiej lac więcej benzyny ale m52 były przed liftem czyli brzydsze są i wózki wyrwane teraz często mają bo gniją .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.