Sławek27r Opublikowano 5 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Witam mam taki problem są drgania kierownicy od 120km/h w górę.. i przy hamowaniu z dużych prędkości też trzęsie kierownicą.. Sprawdziłem opony+alufelgi na maszynie hunter z testem drogowym..felgi proste opony ok.. tarcze przednie mają 5mc zimmermany+klocki ferodo premier tarcze tylne bosch+klocki bosch mają około 2 i pół roku.. lecz zrobione na nich jest z 30tys km Objaw jest taki,że jadąc 100km/h prawie nic nie drży i hamując z tej prędkości nie ma żadnego bicia.. ale w ostatniej fazie hamowania czuć takie coś jak by ktoś mnie trzymał i puszczał(jak bym płynął statkiem na wodzie) na pedale hamulca nie ma bicia.. kupiłem czujnik zegarowy i zmierzyłem przednie tarcze... bicie 0,02 z hakiem obydwie.. maks to jest 0,05mm ale przy tym ponoć już bije kierownica teraz sprawdziłem tylne tarcze i tylna lewa tarcza ma 0,03bicie wiec tez ok.. natomiast tylna prawa ma bicie 0,05 a nie raz pokazało 0,06mm. Byłem tez na stacji diagnostycznej i jest mały luz na lewym wahaczu.Prawy wymieniałem 6mc temu i pytanie moje jest takie czy ta jedna niby bijąca tylna tarcza..powodowała by drgania podczas hamowania? czy to raczej nie możliwe? zaś czy wahacz też by powodował bicie podczas hamowania jak i podczas jazdy? bo mam aktualnie kasę na jedną rzecz albo tarcze tylne albo wahacz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maQoo Opublikowano 6 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Moim skromnym zdaniem to nie wahacz, mam u siebie w prawym bardzo duży luz ale bicia nie mam nawet przy 150.. Nie sądzę też, żeby bicia z tylnej tarczy na granicy normy, aż tak się przenosiły na kierownicę. Dziwnie tak ocenić nie czując tego Może jakiś docisk hamulca albo zwykły, wredny, mały pęcherzyk na oponie, którego nie zauważyłeś? Może klocki się poluzowały? Jak ostro jeździsz i hamujesz to ferodo po tych 5 miesiącach bym sprawdził A luzy na kierownicy masz jakieś? To żmudna robota i dłubanina ale jeśli opony i felgi są 100% wyważone i całe to sprawdziłbym wszystko od klocka po kolumnę.. Pojedź jeszcze na rolki, jeśli drgania duże to powinno coś pokazać. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlas00 Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Miałem podobnie prawy zacisk przód czasami nie puszczal przy hamowaniu Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.