Chacko e30 Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Witam, pare tygodni temu namówiłem szwagra na bmw i wybór padł na e46, ogólnie jest mega zadowolony ale męczy nas jedna kwestia... Ustawiamy na klimatroniku 16* i leci zimne powietrze,a jak ustawimy 17* to leci tak gorące że aż parzy... W czym szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m Opublikowano 1 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Przyłączam się do pytania. u mnie 16-17 zimno, 18-w górę gorąco. Po x km np. do 31 zimno, 32 - ciepło. Nie ma reguły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Nie będzie winny "jeż"?Tylko nie wiem czy w e46 jest bo w e36 jako takiego nie było tylko jakaś kostka pod nogami kierowcy bardzo trudno dostępna(w sensie że trudno się jest do niej dostać żeby wymienić).Puki co tylko to przychodzi mi na myśl bo miałem podobnie w e39 i wymiana pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steven92 Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 długi w e46 masz jeża schowanego za deską rozdzielczą. Wymienisz go rozbierajac część tunelu od strony pasażera. Przerabialem temat w swojej e46. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 2 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Drugie co mi przyszło do głowy to padnięty lub padający czujnik temperatury wewnętrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Wątpie, podejrzewam elektrozawór (musze sprawdzić czy jest) lub sam panel klimatronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 4 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 U mnie jest tak, że czasami po dłuższej jeździe grzeje dopiero od 29 stopni.. Gdy ustawie na mniejszą temperature to wieje zimnym. Od czego to może być? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrii Opublikowano 5 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Tak jak Chacko pisze, stawiam na elektrozawor. Warto rozebrać i poruszać w środku, może się przywiesza. Jeż bardziej odpowiada za pracę dmuchawy - padający jeż to albo brak pracy dmuchawy na niższych biegach, brak dmuchawy w ogóle albo rozladowuje akumulator przez to że dmuchawa się załącza sama w wyłączonym aucie. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Marca 2016 przez Andrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tricz Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 W E46 16 stopni oznacza zawsze zamknięty obieg na nagrzewnicę niezależnie od temperatury. BMW mogło by nazwać to ustawienie minimum, ale tego nie zrobiło. Podobnie jest przy 32 stopniach na klimatroniku. Obieg na nagrzewnice zawsze otwarty - w innich autach jest wtdedy na wyświetlaczy "MAX". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.