Dexter1919 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Witam wszystkich! Z tego co zauważyłem, to wyciska płyn przez korek powietrza na zbiorniczku. Systema była odpowietrzona parę dni temu pod czas wymiany pompy wody i płynu. A teraz, mam pusty zbiornik płynu. Jak dolewam do poziomu, to tyle ucieka przez korek i zbiornik znowu pusty. W aucie cieplutko. Temperaturę pokazuje dobrą. Czyli strzałka po środku. Czy to może bycz przyczyna uszczelki pod głowicą? Jaka mniej więc cena dla M43 benzyny ? Proszę poradzić dobrego mechanika z dobrą ceną dla wymiany uszczelki pod głowicą. Okolicy Wrocław Oława Jelcz Laskowice. Dziękuję. Edytowane 23 Lutego 2016 przez Dexter1919 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Jak odpalisz na odkręconym korku auto to wywala płyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter1919 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Na rano jak zbieram się jechać do pracy dolewam z pół litry płynu. Przyjeżdżam do domu. NA rano znowu dolewam bo pusty zbiornik. Pod autem widoczne wczorajszych pół litry płynu którego wycisneło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter1919 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 A jak odkręcę korek to nie wywala. BO chyba auto nie jest tak dobrze nagrzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Chodzi o to,żebyś najlepiej na zimnym silniku(żeby się ewentualnie nie poparzyć) odkręcił korek od zbiorniczka wyrównawczego i odpalił silnik,wtedy zobacz czy nie wywala płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 To wątpie żeby była uszczelka, chyba że wycieka z pod głowicy... Bardziej szukałbym wycieku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Mnie się coś ta wymiana pompy nie podoba, że to po niej zaczęło się tak dziać. Może któryś kanał jest przytkany i zamiast w obieg pompować, wzrasta ciśnienie i wywala przez zbiornik ? Edytowane 23 Lutego 2016 przez Dymek71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter1919 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 NA zimno wszystko spoko. Wyciek widoczny koło korka powietrza (mokry zbiornik płynu) wtedy jak auto się dobrze nagrzeje. I wtedy po zgaszeniu auta wywala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Sam korek też może być uszkodzony. On też pełni funkcje zaworu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
długi Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Ja miałem taki przypadek,że wraz ze wzrostem temperatury silnika podnosił się płyn w zbiorniczku aż się wylewał.Winny okazał się korek zbiorniczka wyrównawczego który po prostu przestał trzymać ciśnienie w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter1919 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Koledzy, jest świeża informacja. Korek na zbiorniku wymieniłem razem z wymianą pompy bo to stary był zmęczony i uszczelka na nim trochę słabo wyglądała. Postawiłem nowy. Wczoraj po pracy w domu jak nagrzałem auto zobaczyłem że płyn ucieka z pod tego nowego korkauklon_bmw. Korek był dokręcony mocno. Postawiłem stary i wszystko OK!))) Stary lepszy jak nowy) Za nowy oddałem 16 zł. Kupiłem g*wno pełnie. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Stary lepszy jak nowy Ja miałem podobną sytuacje przy wymianie chłodnicy. Wraz z chłodnicą (zamiennik) dostałem nowy korek który oczywiście zakręciłem i po pierwszym zagrzaniu auta okazało się że był tyle wart co i Twój (nowy). Zakręciłem swój stary i jeżdżę do dziś. Edytowane 29 Lutego 2016 przez streetracer! Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.