Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Kontrolka oleju e46 320I


marta.n

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z kontrolką oleju. Po wymianie silnika zapala się za każdym razem, gdy odpalam auto. Gaśnie po 10-15sekundach. Od roku jeżdże na Valvoline MaxLife 10W-40. Z autem nic się nie dzieje, jeździ normalnie. Po prostu świeci się i gaśnie po chwili. Macie pomysł czym to może być spowodowane i jak naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ew bezpiecznik nr 30 zobacz :) ps jak silnik zdrowy to lej 5w40 a nie 10 jak do M50.. ;)

Przejście na 5W zapewne zacznie wypłukiwać cały syf. Narobi więcej szkód niż pożytku. Wlanie za dobrego oleju, mimo że spełnia wszystkie wymogi, szczególnie przy dużych przebiegach (mam ok. 250tys) nie jest zalecane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejście na 5W zapewne zacznie wypłukiwać cały syf. Narobi więcej szkód niż pożytku. Wlanie za dobrego oleju, mimo że spełnia wszystkie wymogi, szczególnie przy dużych przebiegach (mam ok. 250tys) nie jest zalecane.

Przestań głupoty powtarzać. Kto Ci takich bzdur naopowiadal? Rozumiejąc Twoje podejście to lepiej jeździć na silniku uszczelnionym nagarem czy czystym wewnątrz? Jeśli ma gdzieś uciekać olej to prędzej czy później zacznie puszczać. Najlepiej zalej mineralny, uszczelnisz na wieki ten motor ;) sam zmieniałem z 10w na 5w i nic nie cieklo, nic się nie działo. A przynajmniej silnik pracował na zalecanym oleju. Teraz mam v8 z przebiegiem prawie 300 tys, jeżdżę na 5w50 i wszystko ok. Ludzie na forum po 350 tys maja i dalej leja pełny syntetyk.

Zmiana oleju na gesty po iluś tam km to mit!

Po to są normy żeby je stosować.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejście na 5W zapewne zacznie wypłukiwać cały syf. Narobi więcej szkód niż pożytku. Wlanie za dobrego oleju, mimo że spełnia wszystkie wymogi, szczególnie przy dużych przebiegach (mam ok. 250tys) nie jest zalecane.

moja ma 290 tyś i leję 5w30 ... 10w powinieneś lać jakby było 400-500tyś a nie w połowie życia silnika.Tak samo jakiś młokos mechanik lał do mamuśki polo 1.4tdi 10w40 .. zaraz zmieniłem na 5w30 i silneczek pracuje elegancko.Co za bzdury z tym syfem w silniku , bez przesady ;)

Zastanawiam się czemu kazali mi zalać 10W, gdy wymienialiśmy silnik, a nie 5W

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka

Pewnie jakiś mechanik Mirek ... Ja do poloneza lałem 5w40 gdzie jednostka konstrukcyjnie ma chyba 50-60 lat (1.6 OHV) i silniczka do końca nie dało się zajechać a tu do bmw 10w40 :D tymbardziej , że gęstość ta sama na ciepłym tylko na zimnym dostaje po pi***e ;p

Edytowane przez danieldeni20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płukanie ujawni Ci wszelkie nieszczelności, które zatykał nagar, więc możesz się dowiedzieć, które uszczelki warto już wymienić, poza tym oczyszcza się kanały olejowe co tez jest pozytywnym zjawiskiem ;) Jak chcesz olej, to mam u siebie w firmie valvo. Tylko na bielany być musiała podjechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...