marta.n Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Mam problem z kontrolką oleju. Po wymianie silnika zapala się za każdym razem, gdy odpalam auto. Gaśnie po 10-15sekundach. Od roku jeżdże na Valvoline MaxLife 10W-40. Z autem nic się nie dzieje, jeździ normalnie. Po prostu świeci się i gaśnie po chwili. Macie pomysł czym to może być spowodowane i jak naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buczu Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce /ewentualnie niepodpięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce /ewentualnie niepodpięty Dzięki, sprawdze to Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buczu Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Spoko RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog numer 14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 A może to być wina czujnika lepkości oleju? Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 A podczas jazdy nie zamruga czasami ? U mnie tak było właśnie, okazało się na pierwszej wymianie oleju, że było go zwyczajnie trochę za mało, bo trochę ponad 5 litrów po odessaniu sprawdź poziom najpierw dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Sprawdzam każdego tygodnia. Nie zamrugała. Ok 7l weszło na suchy silnik, także jest na górnej granicy Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 ew bezpiecznik nr 30 zobacz ps jak silnik zdrowy to lej 5w40 a nie 10 jak do M50.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 U mnie w M52B25 też sie zapala chwile po odpaleniu auta. Świeci około 5 sec i gaśnie. To jest wina czujnika oleju w misce. Kiedyś miałem sie za to zabrac, ale sa ważniejsze rzeczy ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 ew bezpiecznik nr 30 zobacz ps jak silnik zdrowy to lej 5w40 a nie 10 jak do M50.. Przejście na 5W zapewne zacznie wypłukiwać cały syf. Narobi więcej szkód niż pożytku. Wlanie za dobrego oleju, mimo że spełnia wszystkie wymogi, szczególnie przy dużych przebiegach (mam ok. 250tys) nie jest zalecane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Przejście na 5W zapewne zacznie wypłukiwać cały syf. Narobi więcej szkód niż pożytku. Wlanie za dobrego oleju, mimo że spełnia wszystkie wymogi, szczególnie przy dużych przebiegach (mam ok. 250tys) nie jest zalecane. Przestań głupoty powtarzać. Kto Ci takich bzdur naopowiadal? Rozumiejąc Twoje podejście to lepiej jeździć na silniku uszczelnionym nagarem czy czystym wewnątrz? Jeśli ma gdzieś uciekać olej to prędzej czy później zacznie puszczać. Najlepiej zalej mineralny, uszczelnisz na wieki ten motor sam zmieniałem z 10w na 5w i nic nie cieklo, nic się nie działo. A przynajmniej silnik pracował na zalecanym oleju. Teraz mam v8 z przebiegiem prawie 300 tys, jeżdżę na 5w50 i wszystko ok. Ludzie na forum po 350 tys maja i dalej leja pełny syntetyk. Zmiana oleju na gesty po iluś tam km to mit! Po to są normy żeby je stosować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Święta racja Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Zastanawiam się czemu kazali mi zalać 10W, gdy wymienialiśmy silnik, a nie 5W Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Przejście na 5W zapewne zacznie wypłukiwać cały syf. Narobi więcej szkód niż pożytku. Wlanie za dobrego oleju, mimo że spełnia wszystkie wymogi, szczególnie przy dużych przebiegach (mam ok. 250tys) nie jest zalecane. moja ma 290 tyś i leję 5w30 ... 10w powinieneś lać jakby było 400-500tyś a nie w połowie życia silnika.Tak samo jakiś młokos mechanik lał do mamuśki polo 1.4tdi 10w40 .. zaraz zmieniłem na 5w30 i silneczek pracuje elegancko.Co za bzdury z tym syfem w silniku , bez przesady Zastanawiam się czemu kazali mi zalać 10W, gdy wymienialiśmy silnik, a nie 5WWysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka Pewnie jakiś mechanik Mirek ... Ja do poloneza lałem 5w40 gdzie jednostka konstrukcyjnie ma chyba 50-60 lat (1.6 OHV) i silniczka do końca nie dało się zajechać a tu do bmw 10w40 tymbardziej , że gęstość ta sama na ciepłym tylko na zimnym dostaje po pi***e ;p Edytowane 24 Lutego 2016 przez danieldeni20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Zbliżam się do wymiany, zaleje 5W valvolina i zobaczymy jak będzie Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Marta prosze: MotorOils.pl - najlepsze oleje. Millers Oils, MOTUL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Zbliżam się do wymiany, zaleje 5W valvolina i zobaczymy jak będzieWysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka A masz M54 czy M52? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 M52 Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 to 5w40 MaxLife Valvoline 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Jest we wrocławiu sklep stacjonarny sprzedający valvoline? Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Jest we wrocławiu sklep stacjonarny sprzedający valvoline?Wysłane z mojego SM-T535 przy użyciu Tapatalka Tego nie powiem , jestem z Łeby :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 http://www.petrostar.pl/chemia/plukanki/motul/motul_engine_clean_plukanka_do_silnika_300ml,p1294165467 Co myślicie o płukance przed wymiana na 5W? Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nev Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 generalnie warto zalewać płukankę przed każdorazowym serwisem olejowym, nieważne czy zmieniasz olej na inny czy zalewasz ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Płukanie ujawni Ci wszelkie nieszczelności, które zatykał nagar, więc możesz się dowiedzieć, które uszczelki warto już wymienić, poza tym oczyszcza się kanały olejowe co tez jest pozytywnym zjawiskiem Jak chcesz olej, to mam u siebie w firmie valvo. Tylko na bielany być musiała podjechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marta.n Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Chetnie podjade w tygodniu wolnym. Myślę, że w połowie marca będę wymieniać. Powiedz mi, na które uszczelki zwrócić uwagę najbardziej? Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.