Chacko e30 Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Witajcie, sprzeczam się z Czakssem o głupią rzecz i już sam zgłupiałem... e46 przed liftem z silnikiem 1.9 to zwykła stara jednostka m43b19 (tak przynajmniej uważałem do tej pory), a Czakss twierdzi że to jednostka z Valvetronic-em... rozwieje ktoś moje wątpliwości? dla mnie valvetronic występował tylko w e46 po licie,miał pojemność 2.0 r4 i oznaczenie n42... i przy okazji mógłby ktoś powiedzieć jak te silniki radzą sobie z LPG? szukamy auto dla szwagra i niestety tylko r4 z lpg wchodzi w gre... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek669 Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 316i oraz 318i przedliftem, a więc M43 to stara konstrukcja pochodząca z E36, nie ma tutaj mowy o valvetronicu. Co do LPG to znosi bardzo dobrze, trzeba tylko dobre graty zamontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 316i oraz 318i przedliftem, a więc M43 to stara konstrukcja pochodząca z E36, nie ma tutaj mowy o valvetronicu. Tak też uważałem :-) dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Nie wiem czy ten silnik bedzie dobrym wyborem ze wzgledów na wade obracających sie panewek. Moc tez nie wielka bo te 118km na taka bude nie jest za wiele. Miałem e36 1.6 M43 101km. Paliła 11l gazu w mieszanym. w 4 osoby był problem z rozpedzeniem sie. Jak już miałem 100km to jakoś sie jechało. Autko miałem 1.5roku i tylko rozrusznik mi padł. Poczytaj o tym silniku w e46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Szwagier ma 21 lat,a co za tym idzie wysokie oc (na 1.9 wyliczył ok 1700zł), druga sprawa to ekonomia... Dlatego tylko te silniki wchodzą w gre...i tak namówiłem go na bmw bo chcial golfa 4 lub a3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzAkSs Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 tak czy siak ***** czy 1.9 czy 2.0 oc takie same Pytasz czy warto heh nie!! 2.0 r6 warto opłaty takie same lepiej jeździ,hamuje, brzmi, na gazie tez chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 M52 jedne z lepszych jednostek, wiec po co pchac sie w 1.9 Zeby potem szwagier Ci nie mowil, ze nie ma czym wyprzedzic:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 może lepiej niech szwagier polata trochę golfem i nazbiera zniżek:wink: , 1.9 lubi często i gęsto zatrzeć panewkę te silniki sprzedają się jak ciepłe bułeczki z dobrej piekarni :mrgreen: pali w mieście też nie mało i mierne osiągi , możesz być dobrym szwagrem i weź auto na siebie to będzie R6 pod maską i małe oc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Namawiam go na auto po swapie :4: Ale coś nie bardzo chce... Ciężko wytłumaczyć że r6 potrafi być ekonomiczne :bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmonowski Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja jeżdżę 1,9 od 4 lat. Na budę coupe (w sumie chyba na każdą) 118km to za mało. Spalanie na dzień dzisiejszy 6,9 trasa 8l/100km mieszany ale większość miasto. Generalnie przez 4 lata użytkowania wymieniłem świece, wiadomo olej i płyny ustrojowe, padła odma i sonda lambda. Ceny części nie są zbyt drogie więc utrzymanie silnika w dobrej kondycji to niewielki problem. Podsumowując drugi raz bym z tym silnikiem nie kupił ale wtedy było inne myślenie. Na dzień dzisiejszy gdybym szukał to min 2,5/2,8 :lol: Pozdrawiambmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo_tat2 Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 witam, miałem e46 318i,czyli silnik 1,9. jezdzilem nim tylko po miescie, bo w trasy mam e61. w mieście palił 12 - 12.5. auto sprzedałem i mam teraz e46 touring 325i (192KM) i tez jezdze tylko w miescie.... i spala raptem litr więcej. także sugerowałbym to co koledzy wyżej... motor większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Livin Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja jeżdżę 1,9 od 4 lat. Na budę coupe (w sumie chyba na każdą) 118km to za mało. Spalanie na dzień dzisiejszy 6,9 trasa 8l/100km mieszany ale większość miasto. Generalnie przez 4 lata użytkowania wymieniłem świece, wiadomo olej i płyny ustrojowe, padła odma i sonda lambda. Ceny części nie są zbyt drogie więc utrzymanie silnika w dobrej kondycji to niewielki problem. Podsumowując drugi raz bym z tym silnikiem nie kupił ale wtedy było inne myślenie. Na dzień dzisiejszy gdybym szukał to min 2,5/2,8 :lol:Pozdrawiambmw_1 Jeżdze 1,9 od 5 lat i zgadzam się w 100% ze wszystkim co napisałeś Utrzymanie tego auta to praktycznie lanie paliwa nic mi się grubego nie zepsuło przez 5 lat jedynie wymiana cześci eksploatacyjnych. Mocy mało o jakies 80 koni:P Ale buda jest dość lekka (mniejsza masa niż e36) i całkiem nieźle się zbiera. Także kolejny silnik to min 2,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ale widze że każdy z nas zaczynał od r4... Jestem pewny że jak pojeździ to z czasem zrozumie magie r6...:4: mamy 2szt umówione na oględziny lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ale buda jest dość lekka (mniejsza masa niż e36) i całkiem nieźle się zbiera. Także kolejny silnik to min 2,8 Mniejsza masa niż w e46? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Livin Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Mniejsza masa niż w e46? Sprawdzałem z Hallem i jego stare coupe e36(318IS) miało większą mase niż moje e46. Co zaowocowało tym że moje 118koni było szybsze niż jego 140koni oczywiście na starcie tylko. Nie wiem czy to szczególny przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Co zaowocowało tym że moje 118koni było szybsze niż jego 140koni oczywiście na starcie tylko. Nie wiem czy to szczególny przypadek Bardziej obstawiam przełożenia, raczej nikt normalny nie kupuje 1.8 do wyścigów... Nie które m62b44 nie mogą dojechać m57d30 :4: Takie opinie jak podaliście (za które dziękuje) na temat m43 jeszcze bardziej mnie upewniły że to dobry pomysł :wink: Wiadomo r6 super,jeszcze lepiej m3 ale dla gościa który przez 3lata jako pierwszy samochód miał civica z 93r i silnikiem 1.3 to takie m43 w e46 powinno mu narazie wystarczyć :party: dzisiaj jedziemy obejrzeć taką 318-tke ,która po zdjęciach,opisie i po rozmowie z właścicielem wydaje się być ciekawa, a z budżetem 9k ciężko znaleźć ładne e36 z r6... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja mam M43 i od kupna zrobiłem nią prawie 15tyś w rok czasu. Zero problemów z silnikiem, tylko odmę i świece wymieniłem no i oleje z filtrami. Teraz ma nalatane 329050 i chyba to jest w 100% realny przebieg. Wiem też, że właśnie w m43 obracają się panewki ale jak to nastąpi to trudno się mówi. Mi spokojnie do jazdy po mieście i pracy wystarcza. Kupiłem juz z podtlenkiem LPG i pali mi coś około 11/12L na 100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 328 w gazie jest ekonomiczniejsze niż klekot 320d bmw_1 Co Ci ludzie mają z tym ubezpieczeniem, co miesiąc je płacą? Mi rok temu (22 lata) za 2,8 1500zl, we Wrocławiu zameldowany. Przez jedną opłatę raz w roku na dodatek, którą można sobie rozłożyć na raty, rezygnować z dużego silnika? pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Kupiłem juz z podtlenkiem LPG i pali mi coś około 11/12L na 100km. Tylko pali mi 2.5l 170km. Ostatnio spalił mi nawet 10.8l gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 16 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) No widzisz, 1.9 nie urywa dupy mocą i spalaniem. Ale na pierwsze auto jest w sam raz jak dla mnie Kandyn mi się p.....ło spalanie haha Na 37L gazu robie coś około 380km to wychodzi średnio trochę ponad 10l/100km 11/12l pokazuje mi komputer w aucie I to zresztą jest spalanie benzyny Edytowane 16 Lutego 2016 przez dawid111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.