Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


EML co chwilę


BRYTU

Rekomendowane odpowiedzi

Autko jeździło normalnie do czasu..

Powrót z pracy e46 coś zaczęło śmierdzieć podejrzewałem kable jakieś zatrzymałem się lecz nic nie zdiagnozowałem.

Przestało śmierdzieć normalnie wracałem do domu i do pracy, dwa dni pozniej nie wiem z jakiego powodu co światła zapala się

tylko ikonka EML i gdy ruszam trzęsie nim całym skacze do przodu i do tyłu, co chwile muszę gasić i zapalać by wrócić do domu.

Podejrzewam z tego co czytałem na forach , przepustnice by wyczyścić. Jeszcze tego nie robiłem ale może ktoś z was wie co i jak na ten temat.

Albo ktoś z Wro mógłby zdiagnozować tą usterkę ?

Pozdrawiam bmw_1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam mam podobnym problem co jakiś czas wywala mi kontrolki eml, dsc i czasami check dzieje się to w sposób raczej nie przewidywalny wymieniłem gumy za przepływką bo była dziura na odnodze do krokowca myślałem że już dobrze bo dwa dni spoko ale teraz właśnie tak się dzieje ze auto potrafi jezdzic dwa dni ok i potem wywala kontrolki po podpięciu pod kompa pokazuje błędy 

D7 czujnik tlenu za katalizatorem bank 1 brak sygnału

77 Nieprawidlowosc, sygnal 2, przepustnica silnika wg czujnika przeplywu masy powietrza

76 Nieprawidlowosc, sygnal 1, przepustnica silnika wg czujnika przeplywu masy powietrza

wymieniłem przepływkę na używaną i nadal to samo czy to problem będzie z przepustnicą ? rok temu ją czyściłem 

bo juz nie mam pomysłu co moze być a jak sprawnie sprawdzić szczelność dolotu ? jak ktoś miał podobne problemy albo coś wie w tym temacie proszę o pomoc 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki zamiar właśnie jest by wymienić odmę i rurki wszystkie od niej . A jak powinna wyglądać praca silnika po odkręceniu korka oleju bo u mnie to wygląda tak gdy auto zimne to przez korek zasysa przez chwilę powietrze a potem przestaje to chyba oznacza że odma nie drożna ?? Tylko ciekawi mnie czemu przez chwilę potrafi zasysać powietrze a potem to przestaje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odma została wymieniona przez 3dni było ok zasysanie przez korek wlewu oleju jest tez cały czas lecz po tych trzech dnia znów wywaliło eml i trakcje zrobiłem adaptacje chwilę pojeździłem i dziś rano odpala i odrazu eml i obroty skaczą 500-2000 i nie da się gazu dodać nawet . Przepustnice czyściłam przy wymianie odmy i rurek co mu jeszcze może dolegać kto ma jakąś radę ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmieniłem na inną tylko że tak to nie sprawna wcale więc czekam na kolejną na podmianę jeszcze takie pytanie jak się powinno zachowywać otwarcie przepustnicy pokazywane na komputerze mi dopiero przy około 4tys obrotów pokazuje otwarcie przepustnicy na 1% tak przy delikatnym dodawaniu gazu a przy takim nagłym jest to znacznie większa wartość czy to jest normalna reakcja ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...