Dexter1919 Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Witam. jestem na tym forum pierwszy raz. Mój temat jest taki: jutro wymieniam pompę wody bo silnik naglę zaczął charczyć. Jeszcze nie wiadomo czemu tak, ale jest myśl że od starości to stało się. Niema płynu w zbiorniku i u wężach. Chcę posprawdzać wszystko i wymienić uszczelki na zbiorniku. Czy starczy wymienić uszczelki i wymienić pompę, czy warto jeszcze zwrócić uwagę na coś? Gdzie znalezc uszczelki na zbiornik płynu. bmw e36 316i compakt 1,9 benzyna, silnik m43, 1999r. Dzięki. Edytowane 3 Lutego 2016 przez Dexter1919 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymek71 Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja osobiście nie kojarzę jakichś uszczelek na zbiorniku... jedynie pod korkiem jest. A płyn może wyciekać przez pęknięty przewód chłodnicy któryś lub obudowę termostatu. Sprawdzałeś te miejsca ? i co znaczy to "charczenie" silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter1919 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 koło termostatu i pompy sucho. "Charczenie" to znaczy dziwny dźwięk w silniku. ściągnąłem pasek i zobaczyłem że pompa hula tak jak łożysko zniszczone. W zbiorniku nie okazało się płynu. Pod zbiornikiem mokre węży. A uszczelkę myślę wymienić nr 3 i nr 14. Jeżeli coś to się da. RealOEM.com - Katalog części zamiennych BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 czesto wymieniajac uszczelke pod zbiorniczkiem, leci gorzej niz przed wymiana ... najlepiej wymienic chlodnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter1919 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Można i auto kupić nowe) Ale czy warto w taką krajność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Skrajnosc? Napisalem Ci co sie dzieje przy probie wymiany uszczelki pod zbiorniczkiem, Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Kosa ma rację, wymiana tej uszczelki to loteria, albo się uda albo nie. Najczęściej wymiana uszczelki nic nie daje. Za ok 140 zł masz zamiennik całej chłodnicy ze zbiorniczkiem i w tym przypadku sugestia ogólna taka, aby wymienić całą chłodnicę. Nr.14 w twoim aucie chba niema wg realom. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 3 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Albo oddaj auto do naszego forumowego mechanika. Moze Ci pomoze bo na mnie 2 razy sie wy***al... przez co opinie ma u mnie mierna 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter1919 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Jeszcze dużo czytałem o tym że przyczyną uciekania płynu jest jeszcze korek zbiornika. Może akurat uczeka przez to że on robi takie wysokie ciśnienia? Bo Zbiornik mokry też przed chwilą sprawdzałem. Czyli 1) Pompa od starości się zepsuła i płyn uciek przez korek zbiornika 2) Zepsuty korek zbiornika, utwożyło się ciśnienie, płyn uciek, pękneło łożysko na pompie. 3) Wrzystko stało się razem) P.S. Przy jazdie strzałka temperatury zawsze była po środku po 5 minutach jazdy. Może jeszcze walnięty czujnik temperatury i ja nie zauważyłem wysokiej temperatury wcześniej. Sory za błędy w słowach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.