yab Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) taki objaw: na luzie dodam trochę gazu (tak obroty podbijam do 1-1,5k rpm) to jak schodzi do obrotów jałowych to najpierw zejdzie do ~500 rpm a później od razu podnosi się do prawidłowych 750-800 rpm. Dodam, że raczej nie krokowiec - wyciągałem go z 1,5 roku temu i był w porządku Edytowane 23 Marca 2016 przez yab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broder Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 a waz odmy ten co wchodzi w pokrywe zaworow? Sprawdz harmonijke, jesli byl kolektor wymieniany mozliwe ze waz zostal wlasnie w tym miejscu uszkodzony i ssie troche lewego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 2 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Dodam, że raczej nie krokowiec - wyciągałem go z 1,5 roku temu i był w porządku Sprawdz jeszcze raz, 1,5 roku to kupa czasu. Objaw typowy dla czujników wałka, może wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yab Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Odczyty z INPY jak auto chodzi na obrotach jałowych: co mnie zastanawia to wartość NW take f adaptation-outlet [Grad KW] jest poza zakresem. Dodatkowo NW target position-outlet [Grad KW] nie zmienia się, jedynie jak spadają obroty poniżej jałowych to wartość spada na chwilę do ~-103 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.