Krycha Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam wszystkich, od kilku dni szukam na necie odpowiedzi dla mnie. Ale nie moge nic sesownego odkopac. Mianowicie na zalaczonym obrazku http://i58.tinypic.com/2mbsz9.png wyskakuje mi to ramie czerwone z niebieskiego, pewnie to jablko plastikowe sie wyrobilo, szukalem na bmwfans po nr vin, co to za czesc jaki ma numer bo chcialem kupic jedna i druga, ale ta czesc nie jest opisana. Nie chce kupic uzywanego calego mechanizu bo nie widomo jak dlugo to wytrzyma, rozwazam opcje zregenerowania jakos tego co mam, np przewiercenie i skrecenie tego, lub najlepiej kupienie tych dwoch elementow? Ale pytanie skoro nie ma numeru tej czesci czy ja mozna kupic? Znalazlem na necie jedynie to Ci�gno mechanizmu wycieraczek BMW E39 (61618361741) - Powered by BST. Ktos cos poradzi gdzie moge kupic te dwa elementy, lub czy regenerowac moje? Z gory Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Mi też to padło. Przewierciłem na wylot i śruba z kontrujaca nakrętka x2 i hula od dawna. Mechanizm wygląda może na masywny i odporny na wiercenie ale poszło bardzo łatwo- miękki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Sory, ze dopiero teraz ale nie mialem dostepu do netu, a jaka srednice sruby dales? I jakim wiertlem wierciles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 11 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Wiertło do metalu i 6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 K....a mać to co Ty miales za wiertlo? ( ja do metalu)Ja juz 4 wiertla zlamalem :-D i dalem sobie siana, w sobote zrobie drugie podejscie :-) kupie jakies tytanowe albo kij wie jakie, za duzo sily chyba mam haha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warburn Opublikowano 29 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) RealOEM.com - Katalog części zamiennych BMWto przerabialem ten temat w zeszlym roku. Jestem w szoku, ze to tak "sztukujecie", bo za ten drazek zaplacilem niecale 40zl...... Proszę, nie rzeźbijcie naszych BeeMek Pozdrawiam EDIT: Zapomnialem napisac, ze to czesc nr 15 - przynajmniej u mnie to wlasnie to sie wytarlo Edytowane 29 Lutego 2016 przez warburn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Nie moglem, nigdzie znalesc czesci ktorych potrzebowalem, nie wiedzialem gdzie ich szukac, a potrzebowalem to szybko zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warburn Opublikowano 19 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 To ja sie pozwole podpiac Rok temu rowniez wymienialem ten nieszczesny drazek i bylo OK. Do niedawna. Ostatnio wycieraczki zmienily pozycje "start" na srodek szyby! Masakra. Stalo sie to podczas jazdy autostrada - zaczely pomalutku z biegiem kilometrow sie podnosic. po 300 km na A4 dojechalem do domu z wycieraczkami w polowie - zatrzymaly sie w ruchu opadajacycm w polowie wyk tego ruchu. Teraz jak wlacze wycieraczki, to jada na dol (koncza ruch powrotny) i znowu na gore, po czym cykl konczy sie w polowie. De facto dzialaja, ale od polowy startuja. Dzisiaj chcialem poprostu same ramiona odkrecic i ustawic na pozycje startowa, ale nie da rady tego zrobic, bo wycieraczka od kierowcy ma specjalnie wyrzlobione miejsce i mozliwosc regulacji jest znikoma. WIECIE MOZE JAK USTAWIC WYCIERACZKI NA DOLNEJ POZYCJI? dodam, ze odpialem aku na 10min i nie pomoglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Na silniku musisz tym krótkim ramieniem doregulować tak by startowały z dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warburn Opublikowano 20 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Sprawdze to dzisiaj. Wystarczy jak dojde spod obudowy filtra kierowcy, czy musze zdjac rowniez te plastki spod szyby? No i jak to ustawic? musze pogrzebac na laczeniu silnika z calym mechaniznem, tak? calkowicie wypiac mechanizm z silnika, czy wystarczy "doregulowc"? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 21 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 potwierdzam to co ktoś już wcześniej napisał, też płaciłem poniżej 50 PLN w ASO za ten łącznik a wymiana to bajka... zero drutowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666DARO666 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Podpinam się pod temat, chcę właśnie wymienić to ramie, ale mam problem z wyciągnięciem ramion wycieraczek?pytanie_bmw Macie na to jakiś patent? czy jest potrzebny ściągacz? Będę wdzięczny za szybka odpowiedź, bo walczę właśnie z tym pod blokiemuklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.