D4NI3L Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Kupiłem E39 530i w limuzynie. Właściciel samochodu powiedział, że jest do wymiany jakiś "elektrozawór". Teraz moje pytanie. Jaki? Do czego on służy? I ile kosztuje? Bo nic więcej się nie dowiedziałem od właściciela. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 No wlasnie zalezy czego elektrozawor, elektrozawor jak sama nazwa wskazuje jest to elektrycznie sterowany zawor. Moze byc elektrozawor wody, pomy paliwa, skrzyni automatycznej i pewnie czegos tam jeszcze. Ale poczekaj jeszcze na wypowiedzi kumatych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Podłączyć pod kompa i powinno pokazać co go boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 jakieś foto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzesiu Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Ogrzewanie ci działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechue Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Elektrozawory to najprawdopodobniej po stronie kierowcy pod maską między silnikiem i nadkolem tam gdzie dodatkowa pompka wody, bo mogą być przyblokowane i jest słabe ogrzewanie (choćto nie jedyny objaw). Auto trzeba sprawdzić i przede wszystkim odpowietrzyć, ja kupiłem zapowietrzone auto i ogrzewanie pojawiało się dopiero jakiś czas po osiągnięciu pionu na wskaźniku temperatury, po odpowietrzeniu wystarczy że dojdzie na koniec niebieskiego pola i już leci letnie a później coraz cieplejsze. Dobrze by było jakbyś napisał jakie poprzedni właściciel miał objawy, znajomy też raz kupił auto z klimą do nabicia w efekcie wyszło 3800 bo się okazało że kompresor zatarty i dodatkowo chłodnica ciekła + nabicie i jeszcze jakiś problem elektryczny i wyszło na to że sporo dołożył, także z takimi teoriami to raczej ostrożnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NI3L Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Dostałem info teraz takie od gościa: filtr węglowy paliwa - ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Znalazlem takie cos moze pomoze w czyms: Działanie tego zaworu jest powiązane z pojemnikiem węgla aktywnego. W czasie gdy silnik jest wyłączony zawór jest otwarty i opary benzyny wydostają się z baku poprzez przewód odpowietrzania baku i pochłaniane są przez pojemnik z węglem aktywnym. W czasie uruchamiania silnika zawór powinien się zamknąć. Kiedy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę i nie jest nadmiernie obciążony komputer otwiera impulsowo zawór pozwalając za pomocą podciśnienia wyssać zawarte w zbiorniku z węglem opary do kolektora dolotowego. Zastosowanie tego elementu ma na celu zmniejszenie emisji trujących oparów do atmosfery. Aaaa jeszcze doczytalem, ze jesli to jest walniete, to moze brac lewe powietrze. I przez to silnik nie bedzie rowno pracowac. Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Krycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.