matiswidnica Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) Cześć, dzień przed nowym rokiem padł mi silnik, lecz zanim to nastąpiło przez kilka godzin było słychać bardzo bardzo delikatne stuki w silniku, mimo to postanowiłem jeździć dalej bo występowały rzadko, po przejechaniu około 20km stuki zaczęły być bardzo mocne i 100m od domu silnik zgasł, po ponownym odpaleniu chodził już tylko na 2 gary wklejam filmik z pracą silnika, piski to rolka napinacza która jest nowa... Mój mechanik dokładnie nie potrafił zdiagnozować problemu powiedział tylko tyle że jeden cylinder był zalany olejem i prawdopodobnie spaliny przedstawiały się z jednego cylindra do drugiego. może komuś z Was się to uda odgadnąć co to. Proszę o pomoc (silnik brudny od oleju bo z okolicy filtra zaczął się lać, miałem to zrobić ale nie zdążyłem bo silnik odmówił współpracy) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Stycznia 2016 przez matiswidnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid111 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 A to nie jest ta słynna walnięta panewka jak to bywa w tym M43? Jaki masz przebieg tego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Też tak mi się zdaje. Wiadomo że nagranie trochę zniekształca dźwięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 1 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Przebieg to 240tys Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 No w tych silnikach panewki lubily padac ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Nie ma co gdybać, oddaj do dobrego mechanika niech sprawdzi podstawowe rzeczy a potem zastanowić sie czy lepszy remont czy drugi motor Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelonkowaty Opublikowano 2 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 przerabiałem to u siebie, identyczne "brzmienie". padła Ci 1 i 4 panewka (wszystkim padają akurat te dwie) . jak nie porysowały wału to kupujesz komplet panewek 0.25 np. w intercarsie za 100 zł (chyba tyle kosztowały) , spuszczasz olej , odkręcasz miskę , pompę olejową i masz już paneweczki na wierzchu jak nie to musisz sie liczyć z kosztami koło 1200 zł za silniczek . jest też sposób na sprawdzenie czy to na pewno panewki ale to musiałbyś podnieść głowicę i naduszasz na tłok, jak "spadnie o kilka mm i usłyszysz uderzenie to znaczy że ta panewka siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 2 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Na mój słuch to typowy stukot dla panewki, z tym co kolega wyzej pisze to ostroznie bo nie wyobrazam sobie wlozyc panewki na pierwszy szlif na nominalny wał....:bag: jak owinelo panewke to pamietaj ze jej wiórki będą w całym silniku wszem obecne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 2 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Panewka to może być jedno ale zanim zaczniesz dół robić to sprawdź głowicę,zmierz kompresję i jak świece wyglądają,ściągnij pokrywę i zobacz czy czasami czegoś na napędzie wałka nie urwało,może dzwigienkę.To że panewka poszła to jedno ale powinien na wszystkie gary chodzić,chyba że już go tak trzyma na wale i ciężko mu na wolnych obrotach się zebrać.Sprawdź kluczem jak lekko można wałem korbowym kręcić.Jeśli ma olej w garku, tym bardziej zmierz kompresję,jeśli ma złą na sąsiadujących to może być np. uszczelka.Jeśli jak piszesz że był hałas i potem przestał na wszystkie gary chodzić, to mógł się tam zawór urwać i wybić dziurę w tłoku i kompresja do góry będzie biła.Miskę jak ściągniesz też można zobaczyć czy elementy silnika nie leżą.Ogólnie mechanik musi to zobaczyć ale raczej silnik do roboty. Edytowane 2 Stycznia 2016 przez łazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Dzięki za odzew. Mechanik Patrzyl i nie ma kompresji na dwóch cylindrach, dodatkowo jeden był zawalony olejem, w tygodniu chyba wezmę lawete i zawioze auto do innego mechanika, ale coś czuję że czeka mnie wymiana silnika, ale jest też druga sprawa, czy to się opłaca robić... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 2 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Jeśli będzie trzeba silnik zmieniać pomyśl nad m43b18,one są pancerne,wystarczy parę gratów z m43b19 przerzucić i będziesz jeździł i jeździł.A co do kosztów sam musisz to przemyśleć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 2 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Taniej będzie pewnie wymienić. Tylko nie wiesz co tak naprawdę kupisz, w jakim stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Jutro jadę patrzeć na Anglika m43b18, na dodatek w dużo lepszej opcji jak moja to pewnie i fotele przeczuce bo skórzane i ładniejsza kiera, Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 ostatnio miałem na warsztacie m4319 w e46 i nie chodziła na 2 środkowe ylindry... okazało się że padł wieniec a wale z którego czujnik wału czyta obr silnika ... tzn odleciał kawałek wieńca ... wtym przypdku albo remont albo nowy wał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Coś pechowe te m43b19 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Byłem oglądać Anglika, silnik dziwnie metalicznie czasami stukal, przestawal stukac jak wyciagalo się bagnet od oleju... (wiem następny ze mnie osobnik który grzebie przy oleju na włączonym silniku) a pozatym miała być bogatsza opcja a okazała się biedniejsza pieprzeni handlarze Ponadto pod maską nie było złącza obd, to wg możliwe? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Stycznia 2016 przez matiswidnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 3 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Coś pechowe te m43b19 Cos musi z tymi silnikami byc nie tak, skoro ceny aut z tymi motorami sa tanie i na mobile.de 5 na 10 aut ma w opisie, ze awaria silnika. Może lepiej pomysl nad wlozeniem innego silnika. Bo trudno znalezc dobry, a jak wlozysz znowu zly i klęknie po krotkim czasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Cos musi z tymi silnikami byc nie tak, skoro ceny aut z tymi motorami sa tanie i na mobile.de 5 na 10 aut ma w opisie, ze awaria silnika. Może lepiej pomysl nad wlozeniem innego silnika. Bo trudno znalezc dobry, a jak wlozysz znowu zly i klęknie po krotkim czasie? Tylko co by tu wrzucić? Mam pociagnieta instalacje lpg pod 4 gary, i to mnie trochę motywuje przy zostaniu przy 4 garach, a jakbym chciał wrzucić np 2.5l to już 5tys nie moje a tak tylko około 2, jakbym zrobił ten silnik to auto by raczej poszło dałej w świat... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guess_who Opublikowano 3 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Tylko co by tu wrzucić? Mam pociagnieta instalacje lpg pod 4 gary, i to mnie trochę motywuje przy zostaniu przy 4 garach, a jakbym chciał wrzucić np 2.5l to już 5tys nie moje a tak tylko około 2, jakbym zrobił ten silnik to auto by raczej poszło dałej w świat... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka No jeśli takie masz niecne plany, to wkładaj byle jakiego M43tub19, wlej jakiś "wyciszacz zaworów" i inne tego typu dodatki, aby tylko dobrze wyglądało przy sprzedaży. Osobiście brzydzę się takim zagrywkom, ale Polska to Polska. Pewnie nie chciałbyś być wykorzystany w ten sposób, prawda? :bag: Z drugiej strony mając M43tub19 na wierzchu, możesz dość tanio ten silnik po prostu wyremontować. Albo przynajmniej wymienić to co trzeba. Zrobiony pewnie pojeździ długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 No jeśli takie masz niecne plany, to wkładaj byle jakiego M43tub19, wlej jakiś "wyciszacz zaworów" i inne tego typu dodatki, aby tylko dobrze wyglądało przy sprzedaży. Osobiście brzydzę się takim zagrywkom, ale Polska to Polska. Pewnie nie chciałbyś być wykorzystany w ten sposób, prawda? :bag:Z drugiej strony mając M43tub19 na wierzchu, możesz dość tanio ten silnik po prostu wyremontować. Albo przynajmniej wymienić to co trzeba. Zrobiony pewnie pojeździ długo. Wrzucając silnik na pewno nie zrobił bym tego po kosztach ani nie byle jak, a auto sprzedał bym tylko dlatego że chodzi mi po głowie od dłuższego czasu jakieś e39 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiswidnica Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Problem rozwiązany, uszczelka pod głowica Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Z dużej chmury mały deszcz bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.