REKIN-E28 Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Samochod ma silnik m20b20 na gazie. Problem dotyczy tego ze jak sie nagrzeje to nie pali ani na gazie ani na benzynie.Na zimno pali bez problemu na tyk i samo nie gasnie problem zaczyna sie po nagrzaniu auta bo gdy sie nagrzeje to nie odpali. Auto stoji od 14dni na warsztacie gdzie sprawdzone zostalo : - CZUJNIK HALLA - CZUJNIK TEMPERATURY - MODUL - SWIECE ZAPLONOWE - REGULACJA LUZOW ZAPLONOWYCH Panowie pilnie potrzebuje pomocy. Zna ktos moze taki problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Jeśli rozrusznik kręci, a mimo to silnik nie odpala, to może masz ten sam problem co ja - bendix... Na zimnym silniku (np po nocy) odpala bez problemu - a gdy na przyklad chcę odpalić pod sklepem po kilkuminotowym postoju (ciepły silnik) to muszę próbować kilka razy zanim chwyci. Jeśli masz możliwość to niech mechanik to sprawdzi. Pozdr. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 zobacz czy na goracym silniku jest w miare silna iskra.Przerabialem kiedys taki przypadek ze jak sie nagrzal rozrusznik od silnika to dostawal jakiegos przebicia i pobieral zbyt duzo pradu i brakowalo na iskre.Sprawdz tez cewke,jak sie nagrzeje tez moze fisiowac.Moze to troche smieszne,ale ten rozrusznik latwo mozna sprawdzic:zobacz czy zapali na pych(chyba ze to automat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
REKIN-E28 Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Tak tez mysle jak wy obstawiam na rozrusznik bylem wczoraj z ta propozycja u mechanika to spojrzal na mnie ironicznie i powiedzial ze nie ze to nie mozliwe to wytlumaczylem mu ze tak slyszalem tak czytalem i ze nie jeden jest taki przypadek na co pan mechanik stwierdzil no wie pan co calkiem mozliwe czlowiek uczy sie przez cale zycie i stwierdzil ze jutro czyli dzisiaj to sprawdzi. On chce to sprawdzic w taki sposob ze podlaczy wielki akumulator od diesla i skoro jest taki pobor ze brakuje na iskre to taki wielki powinien go zaspokoic. Nie wiem czy to dobry pomysl na sprawdzenie ale teoretycznie tak i mam nadzieje ze jakis limit tej uciekajacej energi jest a nie ze ile mu sie poda tyle wsiaknie gdzies w osprzet i kable. Dodatkowo na logike wyjasnilem mu jeszcze ze jak sam zdarzyl zauwazyc niewiarygodnie szybko rozladowyuje mi sie bateria a pozatym sam stwierdzil ze to tylko sprawa elektryki a na dobra sprawe wszystko sprawdzil wiec warto sprawdzic i to. I tu mam kolejne pytanie do was. Czy wiekszy akumulator rozwiaze ten problem nie tyle przy jezdzie co przy sprawdzaniu?? Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam . Aha jak jest jakis inny pomysl to czekam na propozycje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasend Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Mam ten sam silnik i ten sam problem kupiłem nowy mocny akumulator i jakoś pali fakt że nie raz trzeba sporo pokręcić>Słyszałem że to może być wina dolotu jeżeli łapie lewe powietrze ale nie wiem> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkol Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Witam mam ten sam problem prawie auto po pelnej diagnostyce i nadal na cieplym nie pali odrazu tylko trzeba pokrecic lub odpali podlawi sie troche i zgasnie w tym tygodniu zamontuje zaworek zamykajacy doplyw gazu w fazie lotnej tzn ze jak odpalasz autko to ciagnie i benzyne i gas i sie zalewa dotyczy tych co odpalaja na benzynie czyli 2 generacja gazu jak pomorze dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 moze dac rade wiekszy aku,ale i tak nie mozesz na nim jezdzic bo nie naladuje go alternator.To ze rozladowuje aku,to sprawdz amperomierzem pobor pradu na wylaczonym zaplonie,jesli bedzie,to wyciagaj pokolei bezpieczniki i przekazniki.Jesli ustanie pobor po wyjeciu danego bezpiecznika to na tym obwodzie jest kuku.Sprawdz polaczenia masowe w komorze silnika i glowne plusy od aku,moga byc zasniedziale i beda straty napiecia przy odpalaniu.Przypilnuj mechanika aby nie probowal jej odpalac na 24V,gdy stwierdzi ze jego bateria jest jednak za slaba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.