Dzesiu Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Witam, kolega jest posiadaczem bmw serii 3 e90 320d 177 km, silnik N47. Mam pytanie ile mniej więcej kosztuje w tym silniku wymiana rozrządu oraz czy konieczne jest zrzucenie głowicy? Jego mechanik wziął 6000 zł co uważam za cenę z kosmosu, do tego zrzucił głowice stąd moje pytanie. Auto teraz wpieprza płyn Chłodniczy i kolega chce reklamować naprawę. Myślałem że rozrząd w moim m62 to droga sprawa a tu wychodzi ze zwykle 2.0 kosztuje jak porsche. Co o tym sądzicie? Czy cena jest za wysoka i po jaką cholere zrzucił mechanik głowice? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Jest akcja serwisowa w ASO na te rozrzady Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzesiu Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Jakieś konkrety Kamcio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ten silnik to porażka ,z tego co pamiętam łańcuchy dziadowskie,rozciągają się jak guma,do tego jakiś mędrzec zaprojektował rozrząd od strony skrzyni.Z tego co pamiętam to wymiana z częściami rozrządu to nie mniej niż 3000 ale po co głowicę ściągał, to nie wiem.Jeśli zdjął głowicę plus uszczelki,uszczelniacze itp, robocizna to koło 6 tysiaków wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Jest akcja serwisowa w ASO na te rozrzady Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk tylko na część rozrządu.... tą nie psującą się....[ kiedyś gdzieś Leo o tym pisał],,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Z tego co ludzie piszą to zdarzają się wymiany i całego rozrządu w poszczególnych egzemplarzach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzesiu Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Z mojej wiedzy wynika że głowicy nie trzeba zrzucac więc nie wiem po co to robił ten mechanik, po tym auto wciąga płyn jak tsi olej. Rozrząd był robiony bo zaczął halasowac. Pytanie czy reklamować naprawę? Auto ma 185 tys km nalotu, odzywa się dpf a płyn znika, nie ma żadnych wyciekow, stan oleju się nie zmienia, na 1000 km trzeba lekko ponad 1l płynu dolać, może być tak że płyn ucieka w wydech i dpf przez to dostaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Sciagnal glowice bo sie nie znal proste Niektorzy wyciagaj do tego nawet silnik Akcja serwisowa dotyczy tylko górnego łańcucha i napinacza, nie da rady wymienic jednej lyzwy bez sciagaia tylnego dekla a jak juz go zdejmiemy to zostaje tylko miska i kilka drobnych rzeczy zeby wymienic wszystko. Robota nie jest prosta bo mozna sie w wielu miejscach latwo pomylic i narobic jeszcze wiekszego bigosu, ale cena 6 tys to nawet nie lekka ale gruba przesada. W tych silnikach glowice nie raz nie chca sie odkrecac i pekaja główki od śrub głowicy i wtedy jest problem bo albo frezujemy leb albo spawamy spawamy spawamy itd itd.... moze chlop cos natuningowal bo mu ie łeb urwał.... trudno powiedzieć. Niech sobie kolega sprawdzi czy mu chlodniczka egru nie pekla i nie ciagnie tamtedy plynu jak nie to mechanior coś skasztanił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzesiu Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Bardzo dziękuję za rzeczową odpowiedź, na taką właśnie czekałem. Dam znać jak się sprawy mają. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 29 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 A ja mam n47 i nie jojczę ! co do akcji to byłem tyle ze ja juz byłem po wymianie. Polega na tym ze ściagają górny napinacz sprawdzają go i jeżeli jest walnięty to go wymieniają. Kolejny krok to sprawdzenie łańcucha jeżeli jest rozciągnięty to umawiają sie z klientem bo trzeba zostawić auto na ok 2 dni. No i wymieniają łańcuch i dolny napinacz czy jakoś tak nie wiem bo nie znam sie lecz taka informacje dostałem od pana z serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Na chwilę obecną kompletny rozrząd w n47 idzie zrobić za ok. 2500zł więc nie ma tragedii... choć nadal to drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom 3 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Gdzie można wymienić dobrze rozrząd w n47 za 2,5 tys. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Płaski Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 (edytowane) W Auto-Tech w Legnicy wymieniłem (sama robocizna + olej i filtr) za 1800zł. Tutaj ich filmik: Edytowane 27 Stycznia 2017 przez Płaski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom 3 Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Ok, dzięki.A już miałem nie brać tego silnika pod uwagę ze względu na problematyczną wymianę rozrządu.Właśnie stoję przed kupnem E92 tylko zastanawiam się czy 163 ps czy 177 ps.W grę wchodzi też 330d.Obecnie mam e46 m57. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 same czesci to jest od 2200 w górę z tego co pamiętam w zależności ile idzie z oryginału a ile z zamiennika więc jeśli ktoś to orbi za 2500 to albo wymienia tylko same lancuchy albo robi to charytatywnie A jak wymienia same lancuchy to zycze powodzenia bo moge tutaj wrzucic trylion zdjec z urwanymi zębami na kółku pompy wysokiego ciśnienia, zagiętej sruby mocujacej lyzwe, pękniętej łyżwy czy zukosowanego napinacza itd itd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziko Opublikowano 27 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Znajomy tez miał problem z rozrządem w tym silniku pojechał do mechaniora i powiedział 1300 zł + graty a cena gratów zależna od VINu. Nie wiem czy dużo czy mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Pytanie jak od jakiegoś czarka co własnie się zarejestrował na forum, ale po prostu jutro oglądam pewne e92, i gdyby był problem z rozrządem to musze wiedzieć o ile odpowiednio mniej forsy proponować. Wiadomo że nikt nie poda ceny do złotówki, ale czy 5-6 tys wystarczy? Na dobrych częściach, bez dziadowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) 17 godzin temu, tom 3 napisał: Gdzie można wymienić dobrze rozrząd w n47 za 2,5 tys. ? Ja robiłem w Bierutowie (a właściwie we wsi Bukowie koło Bierutowa) u pana Grzegorza Fąfary. Jestem bardzo zadowolony. Przyjechałem do niego w środę, dostałem auto zastępcze (e46). Na drugi dzień moja e91 była gotowa do odbioru. Przed wyraźnie słyszałem łomotanie łańcucha + dziwne kaszlnięcia przy odpaleniu. Po - silnik pracuje aksamitnie jak na pasku. Dowiedziałem się, że jeeeszcze nie było tragedii, dolny łańcuch jedynie lekko wyluzowany, ale i tak profilaktycznie wymienili mi wszystko i mam spokój na kilka lat. Śmiało mogę polecić. Jestem ok. 12kkm po wymianie i wszystko gra. Typ sprawia wrażenie (i pewnie nie tylko wrażenie) dobrego specjalisty. Tu macie kilka opinii: https://dobrymechanik.pl/mechanicy/bukowie/fafara.html Edytowane 28 Stycznia 2017 przez prz3m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom 3 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 szocha1991 z tym czarkiem to chyba nie do mnie.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 prz3m, no to podstawowe pytanie który interesuje i mnie i pewnie większośc ile taka przyjemnośc za czesci i roboty pana majstra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 W stando mi kiedyś powiedzieli 6500 zł Panie Krzysztofie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 No i to są konkrety, czyli wiem jakich widełek w negocjacjach mam używać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Płaski Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) W e92 320d 177km wyszło z ori częściami kupowanymi w Inchape ok. 4300zł - jak ktoś wspomniał wymiana samych łańcuchów albo robienie tego na zamiennikach mija się z celem. Auto miało przejechane 170k w momencie wymiany i mechanicy stwierdzili, że górny łańcuch był już luźny (bez dramatu). Ogólnie ja mam przynajmniej takie wrażenie,że te silniki poza rozrządem są całkiem przyjemne w eksploatacji, demon szybkości to nie jest ale jakoś się tam odpycha + po Wrocławiu spalanie w okolicach 8l Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Płaski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) 14 godzin temu, szocha1991 napisał: prz3m, no to podstawowe pytanie który interesuje i mnie i pewnie większośc ile taka przyjemnośc za czesci i roboty pana majstra Ja dałem 2,5k a może i stówę mniej, już dokładnie nie pamiętam. Robiłem to jakoś we wrześniu zeszłego roku. Robota oczywiście na ori częściach. Panowie tam działają we dwóch, w 5 godzin ogarniają sprawę - ja przywiozłem auto późnym popołudniem, więc do odbioru było na drugi dzień, no ale to nie był problem bo dostałem auto zastępcze. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez prz3m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom 3 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 To znaczy części ori 2000 zł a robota 500 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.