grzechue Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Witam serdecznie mam okazję kupić fajny zestaw kompresora dedykowany do mojego samochodu 52B28TU. https://store.vacmotorsports.com/vf-engineering-supercharger-system-bmw-e39-525i528i530i-p2627.aspx Cena oczywiście inna niż jest na stronie ale chodzi dokładnie o ten sam zestaw. Według producenta będzie "trójka z przodu" jeśli chodzi o moc. Pytania mam w zasadzie dwa: 1) Czy trzeba zakuć silnik do tego typu zestawu czy zestaw jest tak opracowany że seria daje radę? 2) Po montażu zapominamy o instalacji LPG czy wystarczy wymienić komponenty przystosowane do wyższej mocy? Jeszcze tak już na chłopski rozum powiedzcie czy warto bo wiadomo prawie 20K za zestaw to nikt nie da ale za "dobry alkohol" mam okazję takie coś nabyć a że januszem biznesu nie jestem, nie będę brał od kogoś i sprzedawał z zarobkiem - nie mógłbym później spać - zasady trzeba mieć. Jeśli nie trzeba nic przerabiać (albo jakaś drobnica jak wydech) to poważnie się zastanowię nad takim zabiegiem ale jesli będzie ciągła ingerencja i dłubanie co chwilę to temat odpuszczam, wolę dozbierać na M5, które i tak będzie na 100% moim następnym autem - jest pozwolenie zarządu (czyt. Kobiety) uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel4freak Opublikowano 23 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Do 0,6bara nie trzeba teoretycznie zakuwać silnika (wszystko zależy od stanu jednostki). Dobry gazownik Ci zmieni wtryski i wystroi, tak mi powiedział gazownik jak dałem temat kompresora do M52B28. Nie zgłębiałem mocno tematu jeszcze bo na to potrzeba trochę $$$. Teoretycznie ~280KM na 0,6bara na eaton m62 wypluwa, a taki idzie odstać z rozwalonych merców. Tylko łapa silnika i orurowanie do wyspawania + strojenie. Większe doświadczenie pewnie ma Leo i do niego bym się odzywał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 31 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Teoretycznie ~280KM na 0,6bara na eaton m62 wypluwa Potwierdzam. Warto skontaktować się z gościem o ksywce elmo* z bmw-klup.pl albo turbo-bmw.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 1 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 eaton nie utrzyma doladowania do konca o ile dmuchnie 0,6 przy polowie obrotomierza ta przy odcince bedzie moze z 0,1 bara? To jest kompresor do 2.0 a nie 2.8 jeszcze ze zmienna faza rozrzadu.... wsyztsko mozna bardzo ladnie policzyc zeby nie miec watpliwosci ale ten kompresor sie tu nei nadaje. Grzechue to co pokazales ot juz bardzo fajny zestaw, jeśli go nie kupisz ja moze chetnie bym go wzial zalezy jaka cena. 0,6 bara w m54 urywa polki na tlokach przy dluzszym uzytkowaniu okolo 0,45 bra to gorna granica przy dobrym strojeniu mozna by 0,5 zrobic.... jest przynajmniej kilka (a raczej bylo kilka) auto w polsce ktore na takim doladowania umarły.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) 0,6 bara w m54 urywa polki na tlokach przy dluzszym uzytkowaniu okolo 0,45 bra to gorna granica przy dobrym strojeniu mozna by 0,5 zrobic.... jest przynajmniej kilka (a raczej bylo kilka) auto w polsce ktore na takim doladowania umarły.... Heh. Jak gadałem z elmo (jakieś 4 lata temu) to jeszcze nikt nie znal wytrzymałości takich zestawów On stroił to na 0,6 bara właśnie. Ale jak masz kilka bloków pod ręką i robisz to w garażu w ramach relaksu to "why the hell not!!" :bmwsexemofg3: Czyli żeby trzymać na poziomie nawet 0,6 bara na co dzień i nie zajechać to i tak trzeba by kuć silnik.... Ciekawe jak by się sprawowały silniki serii S ? Czy materiały są lepsze? Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Lijo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.