łazik Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Może komuś się przyda: BMW E34 z 1.8 m43b18.Pompa wyła,miała wycieki,plus piana w zbiorniczku,niepełne wspomaganie.Miałem kupić używkę ale że miałem chwilę czasu to ją wymontowałem i rozebrałem.Jak się okazało, puścił simmering na wałku.Środek wyglądał dobrze,prawie żadnych śladów zużycia (pompa z roku produkcji auta;1995 rok,przebieg 345.000 km).Pomierzyłem simmering i kupiłem w sklepie motoryzacyjnym.Po umyciu,złożeniu,zalaniu nowego płynu ATF ; zero hałasów,wycieków i piany w układzie.Wniosek z tego taki; wystarczy drobna nieszczelność,nie trzymanie ciśnienia przez pompę i zaczyna hałasować.Jeśli to tylko taka drobnostka jak uszczelnienie a nie zużyte elementy pompy lub węży to warto wyciągnąć,przejrzeć i naprawić.Koszt w moim wypadku to 5zł (simmerig) Pompa LUK 130 bar.Wymiary simmeringu to 19x30x7 Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 Takie informacje to właśnie powinno być sedno for motoryzacyjnych. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 a mam starą pompę kupowałem używkę warto do niej zajrzeć dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.