Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E34 518 Regeneracja pompy wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Może komuś się przyda:

BMW E34 z 1.8 m43b18.Pompa wyła,miała wycieki,plus piana w zbiorniczku,niepełne wspomaganie.Miałem kupić używkę ale że miałem chwilę czasu to ją wymontowałem i rozebrałem.Jak się okazało, puścił simmering na wałku.Środek wyglądał dobrze,prawie żadnych śladów zużycia (pompa z roku produkcji auta;1995 rok,przebieg 345.000 km).Pomierzyłem simmering i kupiłem w sklepie motoryzacyjnym.Po umyciu,złożeniu,zalaniu nowego płynu ATF ; zero hałasów,wycieków i piany w układzie.Wniosek z tego taki; wystarczy drobna nieszczelność,nie trzymanie ciśnienia przez pompę i zaczyna hałasować.Jeśli to tylko taka drobnostka jak uszczelnienie a nie zużyte elementy pompy lub węży to warto wyciągnąć,przejrzeć i naprawić.Koszt w moim wypadku to 5zł (simmerig)

Pompa LUK 130 bar.Wymiary simmeringu to 19x30x7

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...