koko090681 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 pytanko do gazowników od paru dni w mojej furmance zaczął się problem z elpidżi ,od czasu do czasu sam wyłączał mi gaz i po paru próbach mogłem go z powrotem włączyć aż do wczoraj nie idzie go włączyć i nie słychać specyficznego odgłosu załączającego się zaworu od butli sisownik z diodami który informuje o stanie gazu drze ryja non stop póki go nie przełącze na PB byłem u gazowników ale nic ciekawego mi nie powiedzieli prócz tego że mam zostawić auto i będą szukać przyczyny -a na kompie pokazuje błąd jakiś tam że za małe ciśnienie I tu moje pytanko - miał ktoś kiedyś taki problem ?? co to było itd??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Jest kilka możliwości. Nie ma gazu to znaczy że albo nie działa któryś elektrozawór albo mapsensor leży albo nie masz gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 albo nie masz gazu z tym to przesada ,cymbałem nie jestem żebym akurat tego nie wiedział albo mapsensor leży a o tym właśnie gdzieś na necie już czytałem wyczytałem jeszcze że gdzieś jest czujnik ciśnienia a na kompie właśnie wyszło że słabe ciśnienie ,moze w tym problem tkwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Wcale tak nie mysle ale czasem zepsuje sie np. wskazanie i pokazuje ze jest gaz w butli a go nie ma... Bez kompa ciezko stwierdzic co sie stalo. A jaka instalacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 elektrozawór lub czujnik ciśnienia gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 jakiej firmy masz kompa od gazu? moze nie otwierac zawor na butli na filtrze gazu na reduktorze, mogl paść mapsensor, mogły puscić przewody podcisnieniowe, przelacznik moze drzec jape od np niedopiętej wtyczki na wtrysku od uszkodzonego wtryskiwacza. Jeszcze trzeba sprawdzić bezpieczniki czasem są dwa od stalego plusa i od plusa po stacyjce jak jeden z nich przepalony tez tak moze byc. Bez diagnostyki to wróżenie z fusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 jakiej firmy masz kompa od gazu? moze nie otwierac zawor na butli na filtrze gazu na reduktorze, mogl paść mapsensor, mogły puscić przewody podcisnieniowe, przelacznik moze drzec jape od np niedopiętej wtyczki na wtrysku od uszkodzonego wtryskiwacza. Jeszcze trzeba sprawdzić bezpieczniki czasem są dwa od stalego plusa i od plusa po stacyjce jak jeden z nich przepalony tez tak moze byc. Bez diagnostyki to wróżenie z fusów. wiem że to wróżenie z fusów :wink: ale myślę że te parę rzeczy to chyba nie robota na cały dzień a gazownik nie chciał mi tego sprawdzić od razu ,chociaż część tych rzeczy co wymieniłeś pewnie można w 5 min. obczaić ALE NIE !!! PRZYJEDŹ I ZOSTAW AUTO JA SE POJEŻDŻE I NAPRAWIE :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0_DOMEL Opublikowano 12 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 szczerze mówiąc rozumiem ich bo praca z klientem nad glowa to nie robota. Przy gazie i wogóle naprawach trzeba sie skupić i nie zapomnieć np czegoś dokrecić złożyć na miejsce tak jak było. A nie jednokrotnie wydaje się 5 minut a auto na pare dni zostaje też takie są przypadki. Fajnie by było gdyby się szło do szpitala na 5 minut po wypadku i wychodziło uleczonym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Ja rozumie, ale można z grubsza coś popatrzeć i coś pokombinować, tym bardziej jak nie ma co innego do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 12 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 W trybie awaryjnym też nie odpala i tak pyskuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 W trybie awaryjnym też nie odpala i tak pyskuje? nawet na moment już się nie załącza -koniec kaput zostaje auto odstawić do gazownika ale jest jeden plus tego :mrgreen: nie truję serducha gazem :mrgreen::mrgreen::mrgreen: a i tak mam tylko 250 godz przejechanych na instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ja tam nie mam takiego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Ja tam nie mam takiego problemu taki problem to nie problem ,ważne że zapierdala i wszystko inne jest git:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Mam instalację STAG 4.Miałem podobnie,przełączał non stop na paliwo.Miałem zapchane obydwa filtry,fazy ciekłej i lotnej.Po wymianie zaczął normalnie jeździć.Jeśli to coś innego,bez diagnostyki komputerowej nic nie poradzisz:wink:.Możesz ewentualnie sprawdzić wtyczki,bezpieczniki czy wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Z tego co mi powiedzieli to nie wina filtrów ale jak teraz wyczytałem w książce gwarancyjnej to właśnie trzeba robić przegląd co 10000 km a ja mam 150000 km na tym przejechane bez żadnej wymiany filtrów więc myślę że warto zacząć od tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Mapsensor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Moze zapchane filtry gazu bo rozne mamy stacje lpg w Polsce Wysłane z mojego LG-D410 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 18 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Filtry to najtańsza sprawa więc u siebie zmieniam razem z olejem czyli co 10-12tyś i jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.