skandalista Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 mam pare problemów jednym z nich jest to ze nie działa mi licznik momentowegop spalania ale tylko na gazie można coś z tym zrobić?? drógi jest bardziej poważny gdyż chodzi o temperature silnika otóż jak odpale rano np lub gdy ochłodnie silnik to temperatura skacze mi pod czerwoną kreskę a póxniej opada i trzyma się gdzieś w koło środka czasem ma przebłysk i wskakuje na kreske wyżej jak przejade troszke i juz mu sie uspokoi zgasze silnik i nie zdąży wychłodnąć jest wszystko wporzo ale jak wychłodnie to znów sie to samo robi zastanawiam sie czy jest możliwość ze jakiś mistrz świata wsadził inny termostat i sie zapóźno otwiera?? lub też termostat juz sie zużył i ma takie objawy?? aha czytałem tego posta o chłodzeniu i nic nie wymyśliłem a wogóle gdzie sie znajdóje termostat w m20?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 m i to wyglada na defekt zegarow,termostat masz z przodu silnika,przed kolektorem ssacym ida tam grube weze i jest odpowietrznik [ Dodano: 26 Marzec 07, 04:12 ] albo defekt czujnika temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skandalista Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 [ Dodano: 26 Marzec 07, 04:12 ] albo defekt czujnika temperatury to by raczej płynu niewypierniczaało a ten wskaznik na benzynie chodzi normalnie a na gazie nie pracuje casem coś tam sir ruszy ale żadko i ciągle wskazuje 30L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 27 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 mam pare problemów jednym z nich jest to ze nie działa mi licznik momentowegop spalania ale tylko na gazie można coś z tym zrobić?? drógi jest bardziej poważny gdyż chodzi o temperature silnika otóż jak odpale rano np lub gdy ochłodnie silnik to temperatura skacze mi pod czerwoną kreskę a póxniej opada i trzyma się gdzieś w koło środka czasem ma przebłysk i wskakuje na kreske wyżej jak przejade troszke i juz mu sie uspokoi zgasze silnik i nie zdąży wychłodnąć jest wszystko wporzo ale jak wychłodnie to znów sie to samo robi zastanawiam sie czy jest możliwość ze jakiś mistrz świata wsadził inny termostat i sie zapóźno otwiera?? lub też termostat juz sie zużył i ma takie objawy?? aha czytałem tego posta o chłodzeniu i nic nie wymyśliłem a wogóle gdzie sie znajdóje termostat w m20?? prędzej bym stawiał na brak styku na czujniku temperatury przeczyść wtyczke przy czujniku jak szybko ci wzrasta temperatura ?? odrazu po odpaleniu czy jak się nagrzewa silnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.