Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Nie równa praca silnika nie działa jeden cylinder m50b20 91r bez vanosa


Ameryka

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć może ktoś mi pomoże sytuacja wygląda tak po wymianie chłodnicy i termostatu chciałem odpalić auto a nie podłączyłem masy kabli zapłonowych i auto nie chciało odpalić co za tym idzie podlało świece więc jak zauważyłem że masy nie było to podłączyłem i odkręcilem świece wyczyscilem i auto odpaliło ale silnik pracował nie równo po sprawdzeniu cewek wszystkie są dobre sprawdziłem kable i okazało się że na jedej nie podaje sygnału i nie ma iskry więc dla tego nie pracuje.

moje pytanie co może być kable przejrzałem nie wiem może jak wyciągnąłem termostat to trochę płynu polecialo na czujnik wału i to może jego wina ale reszta cylindrów działa bez problemu jeżeli ktoś ma pomysł proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze uszkodziles = zlamales kabel ktory idzie do cewki. Nie wiem jak sprawdzales cewki ale jezeli tylko opornosc miedzy 1 i 3 pinem to ten pomiar nic nie daje. Chyba ze ta cewke podpiales do innego przewodu, zalozeles swiece, odpaliles auto i przylozyles swiece np. do pokrywy zaworow. Czujnik walu nie ma tutaj nic do rzeczy jezeli chcesz to polaczyc ze swoja awaria. Rozbierz plastikowa obudowe z przewodami na silniku i tam bedziesz mial dostep do golych przewodow i przedzwon miernikiem do wtyczki. Mozesz jeszcze sciagnac gumke z wtyczki od cewki i zobaczyc czy Ci sie pin nie cofnal albo nie zlamal. Ewentualnie pod komputer. P. du

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki i jak świece zamieniłem i dalej było to samo sprawdzałem każda cewke przykładałem do pokry zaworów i oprócz właśnie tego jednego wszędzie występuje iskra, kable tak jak piszesz też sprawdzałem i kable są dobre, sprawdzałem nawet przejście od wtyczki kompa do kabli od cewki i wszystko jest sprawne,

Zrobiłem jedną próbę i odłączyłem wtyczkę od innej cewki i i kabelkiem połączyłem czarny kabelek z tym czarnym (to chyba sterowanie) i w tedy iskra była więc,już nie wiem co jest przyczyną muszę podleciec gdzieś pod kompa w okolicach oławy i w tedy będę wiedzał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj pod kompem i pokazało mi błędy: dis zapłon cylindra 5,pomiar masy powietrza czujnik przepustnicy lub jej obwód.

Co smieszne to nie działa mi 4 a błąd pokazuje na 5 więc już nie wiem co robić. Co do sterownika idzie go jakoś sprawdzić w razie czego naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik idzie sprawdzić bez problemu, wystarczry obmierzryć mosfety które sterują cewkami, ale musisz to dać komuś kto ma pojęcie o elektronice, miałem co najmniej dwa takie przypadki z tą usterką

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak będę musiał zrobić, szkoda ze nie ma nikt z okolic oławy takiego silnika to bym sterownik podmienił i wtedy było by pewne że to jest to. Dziwi mnie jak to się mogło zepsuć, Jedyne co mi przychodzi na myśl jak odpalałem auto bez masy cewek to może później jak ją przyłożyłem to jakieś spięcie no nic wezmę sterownik do elektryka i dam znać jak wygląda sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...