swiety989 Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam otóż nagrałem filmik na postoju i podczas jazdy jeśli ktoś mógłby zerknąć bedę wdzięczny ,chciałem nadmienić, że w aucie zostały ostatnio wymienione świece na denso k20tt auto trochę lepiej chodzi ale wiem że to nadal nie jest to niestety to jeszcze nie ta moc ,udało mi się w ostatnim czasie sprawdzić jak wygląda sytuacja z lpg i powiem tak widać,że zdecydowanie mapa lpg jest niżej od benzynowej więc trochę podćiągnąłem mnożnik , na kompie wywala tylko błędy od sond ,chciałbym być tylko pewny że ta cała sytuacja to ich wina.Wymieniłem ostatnio też odmę(TOPRAN)bo nagle zaczął znikać olej ,który pojawił się w kolektorze niestety wydaje mi się ,że problem nadal występuje ponieważ zaraz po odpaleniu gdy auto zimne puszcza kilka sekund niebieski dymek.<br /><br /> Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szocha1991 Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Może tym razem ktoś inny napisze jakie mamy podejście do ludzi z jednym postem.... bo później wychodzi, że to ja jestem ten zły:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pidey Opublikowano 26 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Widać to taki typ człowieka konsumpcyjnego - myśli że mu się należy i wszyscy będą "skakać" wkoło niego a zasady i forumowiczów ma w ... głębokim poszanowaniu :2bacik: Oj ... popraw się swiety989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Nie panowie z góry przepraszam źle się zrozumieliśmy, faktycznie zbyt pochopnie założyłem temat ,chyba wiem co mieliscie na myśli. Oczywiscie poprawię się.Zdaję sobie sprawę, że mając 1post piszę. Odrazu z prośbą o pomoc,ale autko mam od września dopiero i jest to moja pierwsza bmka. Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Listopada 2015 przez swiety989 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 27 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Sam grzebiesz przy lpg nie znając się na tym ? Skoro myślisz,że kompem od lpg wszystko ogarniesz to sorry.Sam sobie odpowiadasz mapy rozjechane sondy błąd przecież to normalka... Jedź do kogoś od lpg i niech spawdzi i zestroi całość. A odmę topran możesz w buty sobie wsadzić bo akurat temat przerabiany tylko ori Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Interfejs pożyczony bo akurat potrzebny byl w innym aucie a znajomość o ustawianiu lpg jak większość ludzi mająca kłopoty z artykułów lpg_forum,niestety w aucie siedzą czerwone valteki i mam zamiar je zmienić na matrix hs 211.oraz wymienić wszystkie węże bo mam wątpliwości co do poprawnie zainstalowanego lpg.Czyli mam rozumieć,że sondy są wporzadku i zacząć od lpg? Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 A napisz chociaż jaką masz instalacje reduktor komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Sterownik stag 300_6 zwykły listwy valtek czerwony i reduktor ac r01 czarny Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Najlepiej podbić aktualizację w sterowniku i zobacz czy są listwy ac. Nie są drogie a są dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 28 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 A pojedyncze wtryskiwacze kme matrix hs 211 ? Takie mam w garażu podobno max 40km na cylinder bez dyszy ,mam tez reduktor kme na obudowie pisze red_1. Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Waldemary wywal od razu nawet po kalibracji długo nie chodzą tak jak trzeba.W swoim aucie sprawdzą się hany,barracudy itp a i pewnie regeneracja reduktora się przyda jeśli ten gaz już ma kilka lat... I przestań już pisać że wsadzisz jakieś wtryski bo masz w garażu bo nigdy twoje lpg nie będzie chodzić jak trzeba lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Jeździ auto lepiej jak masz pełną butlę gazu niż jak jest np połowa lub mniej niż pół ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Wydaję mi się,że nie ma różnicy,ale zbliża się tankowanie to będę obserwował, cieszę się,że jednak jest tyle postów z pomocą, Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Jak masz kompa to spr spdki ciśnienia podczas jazdy, acr czerwony to *****, shit, badziewie jakich mało, czarny pewnie nie jest lepszy. Jakie ciśnienie robocze masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Robocze jest na 1,14 .Robię formata więc ogarne program i sprawdzę spadki,auto kupiłem z taką instalacją ten ac r01 niby do 150km więc jak widać to już lipa , Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Ja miałem acr do 250 i nie dawał rady przy 170 km ... ciśnienie odrobinę za wysokie, gdzie kończy Ci mnożnik ? Na 1.00 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 29 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Mam jakiegos screena na telefonie i widzę,że jest delikatnie ponizej 1. Ogólnie z tego co wiem to instalacja pozostawia wiele do życzenia,chcę to w najbliższym czasie poprawić. Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtec1987 Opublikowano 29 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 Jest za nisko bo ciśnienie jest za wysokie ... powinno być w okolicy 1.00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ja śmigam na reduktorze zavoli zeta s i jestem zadowolony I mogę polecić do motorów 150-170KM będzie śmigał. Kolego z tego co piszesz potrzebna będzie wymiana wtrysków,reduktora tak aby miał zapas oraz filtra fazy lotnej najlepiej na podwójny i ponowne strojenie. Jak chcesz lecieć po kosztach to reanimacja waldków zestawem naprawczym i ew reduktora też zestawem naprawczym.Ale wtryski które masz rozkalibrują się jeden po 1tyś a inny po kilku i będzie d**a więc albo chcesz się wiecznie bawić z tym lpg albo cieszyć się z jazdy więc zrób to raz a dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zdecydowałem ,że instalacja zostanie poprawiona tzn .wymontowana i ponownie wsadzona,ale tym razem tak jak byc powinno,reduktor kme silver i inne wtryski nie będę bawił się z tym valdkiem,wszystkie węże nowe,zastanawiam się nad zmiana miedzi na faro.filtr fazy lotnej też już mam podwójny,pozostalo dokupic brakujące rzeczy. Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Po co pchać się w koszta zmiany miedzi lepiej dołożyć i mieć lepsze wtryski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam ponownie niestety ,nie udało mi się na razie zrealizować swoich planów związanych z lpg. Tyle co udało mi się sprawdzić to że błędy sond tzn.fuel trim bank 1 i 2 wyskakują również na pb, dzieje się to nawet nie podczas jazdy ,tylko kiedy skasuje błędy i silnik pracuje tylko na pb to po jakimś czasie wyskakują ponownie.Sprawdziłem kable i wtyczki czy wszystko jest dobrze i wydaje się być w porządku,zamieniałem banki i dalej sondy jakby stały na jałowym zamiast falować ,tylko kiedy dodam gazu następuje zmiana pracy sond z stałej 4.83v coś zaczynają chwile falować,ale kiedy puszcze gaz spowrotem wracają do tych wartości.Ostatnio zauważyłem kolejny problem na kompie wyskoczył błąd 211 coolant temperature ,i kiedy auto jest zimne np.po nocy lub gdy ostygnie wskazówka temperatury po samym przekręceniu kluczyka wędruje na czerwone pole i po przejechaniu krótkiego odcinka wskazówka spada i podczas nagrzewania silnika wędruje normalnie do 90 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ice Opublikowano 30 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 sond tzn.fuel trim bank 1 i 2 jak sondy pracuja Ci ok to przepływka zobacz sobie http://www.maxbimmer.pl/f96/%5Be39%5D523i-error-parcha-p0170-i-p0173-29906/ 211 coolant temperature termostat do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety989 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 przepływka w inpie na jałowym pokazuje wartość 14,50 ,po jej odpięciu jest delikatna reakcja silnika ,więc pomyślałem ,że jest dobra ,ale sprawdzę to jak tylko będę mógł (kolega ma ten sam silnik ) .A jeśli chodzi o błąd 211 to myślałem, że chodzi o czujnik temperatury ale skoro mówisz,że termostat do sprawdzenia więc się tym zajmę, na co powinienem zwrócić uwagę w tym przypadku? dodam,że po skasowaniu błąd pokazuje się odrazu tylko po przekręceniu kluczyka kiedy auto nawet nie jest jeszcze odpalone . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ice Opublikowano 30 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 A sorki ja miałem od razu pokazujący się DME: Activation, map cooling (OBD2: P1622) i pomogła wymiana termostaru A co do przepływki poczytaj to co opisałem w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.