Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


E39 520i lpg brak mocy filmik


swiety989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż nagrałem filmik na postoju i podczas jazdy jeśli ktoś mógłby zerknąć bedę wdzięczny ,chciałem nadmienić, że w aucie zostały ostatnio wymienione świece na denso k20tt auto trochę lepiej chodzi ale wiem że to nadal nie jest to niestety to jeszcze nie ta moc ,udało mi się w ostatnim czasie sprawdzić jak wygląda sytuacja z lpg i powiem tak widać,że zdecydowanie mapa lpg jest niżej od benzynowej więc trochę podćiągnąłem mnożnik , na kompie wywala tylko błędy od sond ,chciałbym być tylko pewny że ta cała sytuacja to ich wina.Wymieniłem ostatnio też odmę(TOPRAN)bo nagle zaczął znikać olej ,który pojawił się w kolektorze niestety wydaje mi się ,że problem nadal występuje ponieważ zaraz po odpaleniu gdy auto zimne puszcza kilka sekund niebieski dymek.<br /><br />

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie panowie z góry przepraszam źle się zrozumieliśmy, faktycznie zbyt pochopnie założyłem temat ,chyba wiem co mieliscie na myśli. Oczywiscie poprawię się.Zdaję sobie sprawę, że mając 1post piszę. Odrazu z prośbą o pomoc,ale autko mam od września dopiero i jest to moja pierwsza bmka.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez swiety989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam grzebiesz przy lpg nie znając się na tym ? Skoro myślisz,że kompem od lpg wszystko ogarniesz to sorry.Sam sobie odpowiadasz mapy rozjechane sondy błąd przecież to normalka...

Jedź do kogoś od lpg i niech spawdzi i zestroi całość.

A odmę topran możesz w buty sobie wsadzić bo akurat temat przerabiany tylko ori :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interfejs pożyczony bo akurat potrzebny byl w innym aucie a znajomość o ustawianiu lpg jak większość ludzi mająca kłopoty z artykułów lpg_forum,niestety w aucie siedzą czerwone valteki i mam zamiar je zmienić na matrix hs 211.oraz wymienić wszystkie węże bo mam wątpliwości co do poprawnie zainstalowanego lpg.Czyli mam rozumieć,że sondy są wporzadku i zacząć od lpg?

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldemary wywal od razu nawet po kalibracji długo nie chodzą tak jak trzeba.W swoim aucie sprawdzą się hany,barracudy itp a i pewnie regeneracja reduktora się przyda jeśli ten gaz już ma kilka lat...

I przestań już pisać że wsadzisz jakieś wtryski bo masz w garażu bo nigdy twoje lpg nie będzie chodzić jak trzeba lolol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja śmigam na reduktorze zavoli zeta s i jestem zadowolony :) I mogę polecić do motorów 150-170KM będzie śmigał.

Kolego z tego co piszesz potrzebna będzie wymiana wtrysków,reduktora tak aby miał zapas oraz filtra fazy lotnej najlepiej na podwójny i ponowne strojenie.

Jak chcesz lecieć po kosztach to reanimacja waldków zestawem naprawczym i ew reduktora też zestawem naprawczym.Ale wtryski które masz rozkalibrują się jeden po 1tyś a inny po kilku i będzie d**a więc albo chcesz się wiecznie bawić z tym lpg albo cieszyć się z jazdy więc zrób to raz a dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem ,że instalacja zostanie poprawiona tzn .wymontowana i ponownie wsadzona,ale tym razem tak jak byc powinno,reduktor kme silver i inne wtryski nie będę bawił się z tym valdkiem,wszystkie węże nowe,zastanawiam się nad zmiana miedzi na faro.filtr fazy lotnej też już mam podwójny,pozostalo dokupic brakujące rzeczy.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie niestety ,nie udało mi się na razie zrealizować swoich planów związanych z lpg. Tyle co udało mi się sprawdzić to że błędy sond tzn.fuel trim bank 1 i 2 wyskakują również na pb, dzieje się to nawet nie podczas jazdy ,tylko kiedy skasuje błędy i silnik pracuje tylko na pb to po jakimś czasie wyskakują ponownie.Sprawdziłem kable i wtyczki czy wszystko jest dobrze i wydaje się być w porządku,zamieniałem banki i dalej sondy jakby stały na jałowym zamiast falować ,tylko kiedy dodam gazu następuje zmiana pracy sond z stałej 4.83v coś zaczynają chwile falować,ale kiedy puszcze gaz spowrotem wracają do tych wartości.Ostatnio zauważyłem kolejny problem na kompie wyskoczył błąd 211 coolant temperature ,i kiedy auto jest zimne np.po nocy lub gdy ostygnie wskazówka temperatury po samym przekręceniu kluczyka wędruje na czerwone pole i po przejechaniu krótkiego odcinka wskazówka spada i podczas nagrzewania silnika wędruje normalnie do 90 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka w inpie na jałowym pokazuje wartość 14,50 ,po jej odpięciu jest delikatna reakcja silnika ,więc pomyślałem ,że jest dobra ,ale sprawdzę to jak tylko będę mógł (kolega ma ten sam silnik ) .A jeśli chodzi o błąd 211 to myślałem, że chodzi o czujnik temperatury ale skoro mówisz,że termostat do sprawdzenia więc się tym zajmę, na co powinienem zwrócić uwagę w tym przypadku? dodam,że po skasowaniu błąd pokazuje się odrazu tylko po przekręceniu kluczyka kiedy auto nawet nie jest jeszcze odpalone .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...