zborek_kk Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Witam jeszcze raz. Jestem świeżo zarejestrowany więc od razu mi wybaczcie że pierwszy post z pytaniami :wink:. Bmw kupiłem dwa miesiące temu nie wiedząc o problemie z odpaleniem. Wymieniłem od razu olej wszystkie filtry oraz świece. Po tygodniu nowy termostat oraz wisko oczywiście behr. Po tygodniu zorientowałem się że nie odpala po postoju dłuższym niż 15 minut. Po całkowitym wystygnięciu oraz zgaszeniu odpala od razu bez problemu. Nie chcąc się doszukiwać wpadły dwa nowe czujniki wału i wałka oczywiście vdo oraz reg.ciśnienia paliwa też nowy. Niestety zero efektów. Dalej podmieniłem pompe paliwa zresztą stara była sprawna . Jeszcze ostatnio wpadł czujnik temperatury . Efektów oczywiście zero a tyle wsadziłem.. czy ktoś może mi coś podpowiedzieć. ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 22 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 trzeba było najpierw podłączyc kompa , jak ci nie odpala to luknij czy jest iskra i czy podaje paliwo , mozesz na plaka sprobowac czy zapali jak nie to cos z zaplonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Paliwo jest iskra jest. Zero błędów. Ale z tego co pamiętam przy odpalaniu jest dosyć długi czas wtrysku zobaczę go jutro i napisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 ja bym stawiał na niską kompresję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Dzisiaj sprawdzałem czas wtrysku przy odpalaniu 27ms przy 20stopniach. Potem jak odpali to też na ułamek sekundy jest 27ms ale odpala od razu to w sumie powinno być ok. Kompresja mierzona niedawno rozgrzany silnik wtryski odpięte i wyszło miedzy 13-13.8 więc ok a auto ma autentycznie 236kkm przebiegu. Na pewno spala olej przez uszczelniacze zaworowe ok 0.7l na 100km. Po ściągnięciu kolektora widać jak troszeczkę oleju stoi na każdym zaworze może to jest powodem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pecet Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Może zarzuca świece ? Też miałem problemy z spalaniem oleju - odma olejowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 A no widzisz odma też nowa ori bmw z przewodami. Raczej niemożliwe żeby zarzuciło świece. Mi się wydaje że jej to kwestia iskry bo jak zapali to po śmierdzi chwilę benzyną . Tylko nie wiem jak to sprawdzać niby raz sprawdzałem i była . Może to wina rozrusznika ? Już jest na wykończeniu i co któryś raz przepuszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Wydaje mi sie, że to jest na 99% rozrusznik ( w dodatku piszesz, że przepuszcza) Jak miałem kiedys Diesla to miałem podobnie do Ciebie z tym, że trzeba było krecic jak ostygła, a jak odpaliłą i sie zagrzała to juz łądnie paliłą. Komp pokazywał bład szybkosci wtrysku pompy. Miałęm ju wysyłac auto do Sobótki, ale kuzyn wział do siebie auto i okazało sie, że rozrusznik. Po regeneracji rozrusznika (130zł czesc+robocizna+kuzyn) wszystko było ok. Dodam, żę rozrusznik nie przerywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 A mam już na stole zregenerowany wsadzę i zobaczę czy to to . Byłoby to dziwne bo rano i po zgaszeniu zapala na strzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 23 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 przynajmniej wymienisz na dobry bo i tak ci przepuszcza wiec i tak bys to robil i tak. Nic cie to nie kosztuje, a wykluczysz juz jedna rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 No niestety nowy rozrusznik nic nie zmienił ... Kolektor dolotowy w środku trochę tłusty z oliwy nie wiem dlaczego skoro jest nowa odma a kręci tak samo długo jak kręcił a po odpaleniu puszcza mini dymka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Dochodzę do wniosku, że to palenie jest spowodowane spływającym olejem na tłoki bo chyba innej opcji nie ma, zawsze po odpaleniu po postoju jak już odpali puszcze dymka śmierdzącego olejem... Co ciekawe rano nie puści nic. Może po prostu do rana spłynie przez pierścienie spowrotem do miski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek_kk Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 A może mi ktoś powiedzieć jaka powinna być wartość położenia wału ? U mnie jest -8degcr . W dwóch innym bmkach było 0.49 i 0.67 a u mnie chodź cały czas -5.88 lub -8. . A jak długo kręci to rpm w programie jest albo 0 albo 23400 po chwili jest 200 i wtedy odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.