Energy Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Problem z hamulcem recznym, a w sumie jego brak, Przy wymianie lozyska tylnego zmuszony bylem zdemontowac szczeki hamulca recznego. Niestety po ponownym jego zamontowniu nie banglają. Linka zaczepiona poprawnie, regulacja nie przyniosła także efektów. Gdzie szukac problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 8 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 źle złożyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 zlozone jest poprawnie. Poza tym rozebrana byla jedna strona a recznego nie ma wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 8 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 A wajcha ma opór przy zaciąganiu ? Może gdzieś puściło...Wygląda na to jakby może rozpierak był źle złożony...A przy wymianie nie wkładałeś nowego kompletu sprężynek i bolców ? To warto zrobić jak się rozbiera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Walczylem dzis z tematem, dostalem sie do wajchy gdzie sa wpiete linki i tam jest duzy luz na nich. Wajcha nie daje oporu.NIestety w e60 nie ma regulacji naciagu linki w tym miejscu. najprawdopodobniej gdzies pekly. Nowe juz zamowione, zobaczymy jak bedzie po wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 9 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Łe tam,przecież to e60 -pewnie trzeba było zrobić "aktiv" potem adaptacje hamulca z prawą ręką,a na koniec poprosić żeby już był aktywny ten hamulec:p jeżeli nie ma wogóle oporu to pewnie pękły w pancerzach ale żeby tak oba na raz? Czyżby od od mocowania przy dźwigni szła jedna linka a gdzieś głębiej było rozwidlenie na obie strony? Jeśli faktycznie tak jest to nie trąci to dobrym pomysłem w stanie awarii głównych hamulców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Łe tam,przecież to e60 -pewnie trzeba było zrobić "aktiv" potem adaptacje hamulca z prawą ręką,a na koniec poprosić żeby już był aktywny ten hamulecjeżeli nie ma wogóle oporu to pewnie pękły w pancerzach ale żeby tak oba na raz? Czyżby od od mocowania przy dźwigni szła jedna linka a gdzieś głębiej było rozwidlenie na obie strony? Jeśli faktycznie tak jest to nie trąci to dobrym pomysłem w stanie awarii głównych hamulców. Hehe, probowalem ale nie chcial sie aktywowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Problem rozwiazany. Okazalo sie ze przy dzwignie sprezyna ktora sie tam znajduje byla wscisnieta do stanu serwisowego (do wymiany linek). Wystarczylo odblokowac zapadke, 30sek roboty Ale przynajmniej mam nowe linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 14 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 BRAWO TY!!!!:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Energy Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Brawo Ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 To dobrze,że taka błachostka.Bo w e39 ręczny jest tak ciulowy,że jak działa to nie wolno go zaciągać jak auto jeszcze się toczy czy jedzie bo puszcza i ponowna regulacja.Sprawdzone Poza tym w niektórych puszcza sam z siebie z czasem o tak sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXSiwek Opublikowano 28 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Nie chce generalizować ale widzę że spora ilość BMW ma słaby ręczny, u mnie w E90 jest to samo. Musze rozebrać swój i sprawdzić bo po wymianie tarcz też zabrało ręczny (wcześniej nie działał dużo lepiej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedin Opublikowano 16 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Panowie jak dostać się to tej sprężynki ? caly tunel trzeba sciagac ? pacjent to e60, ;P musze zaprezentować na forum bo świeżynka jest ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.