ramus Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Witam Powoli zbliza sie u mnie wymiana amortyzatorow. Z racji tego ze posiadam zawieszenie EDC chcialbym je wymienic na zwykle wiadomo koszty EDC. Mam na uwadze firme sachs lub bilstein. Ktos moze wymienial lub ma jakies doswiadczenie w tym temacie ? Co do jazdy stawiam na komfort ale chce zeby auto trzymalo sie na zakretach. Z gory dzieki Edytowane 5 Listopada 2015 przez ramus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 bierz Sachsa .. oryginał tak wychodził... mi najlepiej jeździło się na oryginalnym M pakietowym zawiasie z e38.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Powiedz mi czy bylo to zawieszenie twarde ? Chodzi mi tez zeby nie bylo duzych przeswitow. Ewentualnie jak wiesz jakie sa numery amortyzatorow i sprezyn?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 było delikatnie twardsze.... ale dosłownie delkatnie.. jeździło mi się na tym najlepiej a miałem chyba 4 rodzaje zawieszeń zanim do gwintu doszedłem .. nr nie mam i nie pamiętam... sprzedałem cały komplet za 500zł pół roku temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Napisz mi czy to M pakietowe zawieszenie bylo sachsa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 tak tylko powiem że Sachs jest teraz produkowany w Chinach i jego jakość znacznie odbiega od tego co szło na OEM. Bilstein będzie lepszym wyborem. Pomyśl jeszcze nad BOGE to też szło na OEM w BMW i obydwie firmy są dalej Germany. Zostaje jeszcze KYB. A tak wógóle to wyremontował bym EDC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 A gdzie "efendi" polecasz wykonac remont EDC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 niestety nie mam auta z EDC ale wiem jak działa to w przypadku E34 - zakładam że w E38 jest podobnie. Otóż warsztatu polecić nie mogę bo nie znam, ale napewno są takie co to robią. Kolega kiedyś w Trójmieście robił amortyzatory nivo w c-klasie i zrobił na nich masę km bez awaryjnie z zachowaniem oryginalnego komfortu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Sachs to to samo co BOGE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Teraz juz nie wiem czy isc w strone regeneracji EDC czy wymienic na zwykle amortyzatory... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Polkowice Opublikowano 7 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 EDC jest ogólnie twardszym zawieszeniem od montowanych podstawowych amorów.Ja wkładam zwykłe Sachsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Ktos moze sie wypowiedziec na temat zestawu Bilstein B12 Pro-Kit + sprezyny Einbach jak to pracuje w tym samochodzie ? Edytowane 15 Listopada 2015 przez ramus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Polkowice Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Kolego ja miałem EDC i zmieniłem na zwykłe Sachs i jest dóżo lepiej auto jest miększe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Nie miales zadnych bledow po odpieciu przewodow(EDC) ? Jakie zastosowales sprezyny do amortyzatorow Sachs ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały Polkowice Opublikowano 22 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Kolego nie obcinałem tylko odpiołem przy amortyzatorze i nic nie pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mav Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Kolego ja miałem EDC i zmieniłem na zwykłe Sachs i jest dóżo lepiej auto jest miększe. Ja mam u siebie EDC i mam przełączanie pomiędzy miękko a twardo. Ale już u kolegi też z EDC miał twardo oraz bardzo twardo. Podobno twardość tych amortyzatorów wybierało się przy zamówieniu auta. Nie wiem ile w tym prawdy ale różnica jest bardzo duża. Ja osobiście regenerowałbym amortyzatory EDC. Nie po to kupowałem z tym ustrojstwem aby teraz to wyrzucać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Wszsytko ładnie lecz amortyzatory rok po regeneracji stracily swoje właściwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mav Opublikowano 14 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 a gdzie były regenerowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramus Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Firma z Gdańska dobrze znana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Opublikowano 27 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 Ale jak wymieniacie na zwykłe amortyzatory bez EDC to jaką pompe stosujecie? Oryginalnie jest dwuobwodowa. Szukam takiej bez EDC którą można by było zastąpić, nie mam pewności co do mocowania, 32411092016 czy to samo co 32411092015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.