yab Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Jeśli mam teraz kierownicę multifunkcję 4-ramienną to czy 3-ramienna multifunkcja podejdzie p&p czy trzeba wtyczki przerabiać? I czy poliftowa kiera pasuje do przedlifta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 W e46 wszystkie kierownice były z poduszka dwunabojową i taką samą taśma. Także bez problemu możesz zmieniać na 3-ramienna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 W e46 wszystkie kierownice były z poduszka dwunabojową:4: nie wprowadzaj chłopka w błąd bo w przedliftowych i trójramienna i czteroramienna jest na jeden nabój mam takich kilka na warsztacie to mogę zdjęcie wrzucić , więc jak podłączy to jeden tylko nabój , ale muliti wtyczki wszystko pasi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 :4: nie wprowadzaj chłopka w błąd bo w przedliftowych i trójramienna i czteroramienna jest na jeden nabój mam takich kilka na warsztacie to mogę zdjęcie wrzucić , więc jak podłączy to jeden tylko nabój , ale muliti wtyczki wszystko pasi Kolego od 09.98 roku jest już dwunabojowa. Zresztą było to już tu na forum napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Kolego od 09.98 roku jest już dwunabojowa. Zresztą było to już tu na forum napisane. to napisał pewnie taki gość co tez gdzies coś usłyszał i prowadza innych w błąd :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Na bank nie we wszystkich e46 były dwunabojowe, bo u siebie taki manewr robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) to napisał pewnie taki gość co tez gdzies coś usłyszał i prowadza innych w błąd :mrgreen: Masz dane z realoem, ale pewnie dla Ciebie to też nie jest wiarygodne. kiera z e39 z 97 roku z taśmą przykręcaną do kierownicy i poduszką jednonabojową: RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog a tu kierownica z e46 z 97 roku z odobną taśmą i poduszką dwunabojową: RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog jak widzisz kierownice się rożnią. i jeszcze dla potwierdzenia, kiera z 2004 roku. Widać podobieństwa z tą z e46 z 97 roku? RealOEM.com - Online BMW Parts Catalog Reasumując w modelu e46 wszystkie poduszki były dwunabojowe, a w innych modelach dopiero od 09.98. Na bank nie we wszystkich e46 były dwunabojowe, bo u siebie taki manewr robiłem ze od 09.98 były na pewno dwunabojowe to wiedziałem, ale ze według realoem jest od 97 to teraz zobaczyłem.:mrgreen: Edytowane 2 Listopada 2015 przez michal_f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yab Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 no to najbezpieczniej przedliftowa kiera do przedlifta, poliftowa do polifta. A czy to 3 czy 4 ramienna to bez różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.