hadesmat Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Witam. Od całych 5 dni jestem szczęśliwym posiadaczem BMW E34 z 2,5 litrowym tds'em. Nie wiem, czy to poważne, ale lepiej dmuchać na zimnie. Otóż. Nie wiem czemu muszę kręcić silnikiem przez parę długich sekund (na oko jakieś 5-10) zanim odpali. :shock: Dzieje się tak za każdym razem. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy na postoju pogra trochę radio albo poświecą światła. Wtedy odpala po sekundzie. Dodam, że na zimno pracuje bez zarzutów. Z kolei kiedy po przejażdżce ok. 20 km zgaszę go na kilkanaście minut i odpalę, to delikatnie falują obroty. Nie szaleją tak jak w napisanych wcześniej wątkach. Wskazówka obrotomierza dostaje amplitudy ok. milimetr, może troszeczkę więcej. Kompletnie nie znam się na mechanice i nie wiem, czy jechać z tym do specjalisty, czy nie. Najbardziej niepokoi mnie odpalanie. Pomóżcie, bo boję się nim na razie jeździć. pytanie_bmw uklon_bmw Z góry dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 a jak ma normalna temperature to jak odpala?Problem jest tylko jak jest letni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadesmat Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 a jak ma normalna temperature to jak odpala?Problem jest tylko jak jest letni? Też ciężko. To nie akumulator, bo grzeje świece jak ta lala. Ciężko odpala za każdym razem. Jak jest letni, to pojawia się falowanie, o którym pisałem. [ Dodano: 23 Marzec 07, 10:08 ] Witam. okazało się, że to pompa paliwowa. :cry: Na szczęście mam wuja mechanika, który załatwi to za 1000zł w sprawdzonym miejscu. happy_bmw Pozdrooffki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...