Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Pacjent : E36 Touring , problem z nawiewem (climatronic)


Maajkii

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc Panowie, faluja mi obroty strasznie od nawiewu. Stawiam na opornik dmuchawy (jeża) bo w E46 miałem uwalonego tyle że w E46 nawiew w ogole nie działał.

Zanim go wymienię chcialbym wiedzieć czy jest inna opcja niż opornik? I czy opornik przed liftem od poliftowego czymś się różni, jeżeli ktoś ma to poprosiłbym numery OEM.

E36 97r, touring M52B20 climatronic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Jeśli falują ci na zimnym! stawiam że przyczyną jest podgrzewacz płynu chłodzącego!!

jak na mnie do puki nie przetestujesz nie szukaj innej przyczyny, jeże itp..

Dla porównania, wyłącz kompletnie panel klimatronika, czyli zmniejsz siłę wiatraka, aż się wszystko wyłączy, jak obroty przestaną falować, stawiam że to podgrzewacz. Sposób na padający akumulator, to przed zgaszeniem silnika zawsze wyłącz klimatronik i po kłopocie.

Opisałem co ja kiedyś u Ojca miałem i tak było. Odpisz czy coś dało. Hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie z tym poradzisz to napisz co było przyczyną bo znajomemu w e46 też falują :)

Jezeli mowimy o nawiewie, w E46 jez na bank, masz go pod schowkiem pasazera. Pol godzinki roboty tylko oryginal kup bo zaraz znow bedziesz wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soory za zbyt pochopne przeczytanie postu. Co do obrotów klimatronika to masz 2 opcje kolego - 1 zakupić nowy zamiennik, zalecany oryginał (koszta zapewne znane hmm nie tanie jak na mnie). 2- to wyciągnąć i nade starannie! przylutować styki. U Ojca za 1 razem po przylutowaniu obroty nie falowały przez tydzień, po 2 próbie gdy zabrałem się za to nie co solidniej wszystko chodziło idealnie. Nie jest to żadne filozofia czasowa z przylutowaniem jak i wyciągnięciem. Ważne żeby było to wykonane starannie jak i nie paląc styków zbyt mocno. To ma trzymać stabilnie, nie ważna ilość cyny. Problem z rezystorem (jeżem) to głównie temperatury Ps. Grot w zależności jaką tam lutownicę masz czyściutki oczywiście ocynowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy oryginał, czy używany oryginał?

no u niego w nawiewie falują :) Tak jak by nie mogł sie bujnąc :)

Ja tam bym kupil nowy dla pewnosci, dwa razy kupilem zamiennik, dwa razy poszedl do kosza po miesiacu. Bylo to w E46 330D.

Nowy w ASO nie pamietam ile ale cena nie byla kosmiczna. W kazdym razie byl spokoj przez 3miesiace az auto poszlo do zyda. Ale zapewne dalej dziala, kiedys na spot zabieralem go ze soba. U krzyska tez byl problem, z tego co wiem wymienil i cisza. Wez walnij mocno reka w okolicach tunelu blizej schowka pasazera mozliwe ze luzna kostka przy jezu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...