mat Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Mam bmw e30 316i i jestem lekko załamany mianowicie prawdopodobnie padł mi silnik, i trzeba go wymienić, co radzicie w związku z tym, czy dalej 1.6 m40 <który jak wiadomo nie jest najlepszy> czy może bardziej opłaci się swap na coś większego, i gdzie to można dobrze i w miarę tanio wymienić, może ktoś już się tym w to bawił, jaka może być cena wymiany na 2.5, 2.0,1.8is,1.8 m40 co jest do wymiany z komponentów w każdym wariancie, jestem kopletnie zielony i szukam najkorzystniejszego wariantu. Może jakieś sugestie co byście zrobili na moim miejscu. Z góry dzięki za wszystkie rady <bmw> <bmw> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 jeśli chcesz wkładać coś dużo większego to lepiej kupić od razu autko z innym silnikiem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 no ja wiem ,że tak by było najlepiej ale mam fajną budę ,której nie oddam za grosze bez silnika więc chcę zrobić autko ,żeby jeździło i upiec 2 pieczenie na jednym ogniu odrazu wsadzić coś większego, jeżeli to są w miarę rozsądne pieniądze rzecz jasna. Dlatego pytam może ktoś coś wie na ten temat. za przekładkę vanosa 2.5 z e36 mi gościu powiedział z silnikiem 4500zł około narazie to za dużo jak dla mnie, szukam czegoś tańszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 wydaje mi sie ze 1,8 to bez wiekszych zmian mozna wlozyc ale juz 2.0 i wiecej to jest poruszenie wszystkiego w budzie i to nie bardzo ma sens... wiec albo to samo albo inne auto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 wydaje mi sie ze 1,8 to bez wiekszych zmian mozna wlozyc ale juz 2.0 i wiecej to jest poruszenie wszystkiego w budzie i to nie bardzo ma sens... wiec albo to samo albo inne auto... też podobnie słyszałem, a czy dotyczy to też 1.8is? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 is jest troszke inny i tez mozesz miec problemy... ja mialem 1,8 w e30 na 4 garach i naewt to chodzilo... moze poszukaj jakiegos rozbitka albo anglika za grosze na czesc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 też można, nie mogę też sobie pozwolić ,żeby ta zabawa z tym trawała zbyt dlugo, przeszukam allegro , jakbym znalazł rozbitka to mógłbym przełożyć wszystkie części i nie było by problemu dobrze mówie czy się mylę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Za wiele nie pokombinujesz , jesli nie chcesz leciec w koszta (problemy) to szukaj silnika 1,6 / 1,8 Przy 2,0 / 2,5 praktycznie wszytko bedziesz musiał przełozyc , elektryka/komp/hamulce itp. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 a jest jakaś różnica między m40 montowanymi w e36 a e30??? czy to jest to samo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 w e36 byly m40 i m43 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 20 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 chodzi mi o to czy m40 w e30 to dokladnie to samo co m40 w e36, tzn czy nie trzeba wykonywać dodatkowych modyfikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 W obu budach dokładnie to samo ustrojstwo. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 20 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 o właśnie to już coś, więc prawdopodobnie pójdę za waszymi namowami i zakupię 1.8 m40 co by nie było za dużo problemów, i teraz pytanko gdzie to zrobić tanio i dobrze, w stando zaśpiewali mi za dużo ;/ chcę najlepej silnik kupić tam gdzie montaż aby mieć pewność ,że wszystko jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POPEK Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 1.8 IS* w e30 napewno ladnie by sie sprawdzil w koncu 140 kucy a nie 100 w 1.6 to juz duza roznice robi i naprawde , zaczyna sie powoli czuc jazde...........sam zastanawialem sie nad taka modyfikacja POZDRO <bmw_4> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patollo Opublikowano 20 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Kup sobie drugie E30 8) Po co sie pieprzyc z przekladaniem silników:>?? Więcej czasu w urzedach stracisz !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 W jakich urzędach? Żaden urząd nie ma nic do przekładki silnika. PS: jeśli szukać już silnika to jak najmłodszego czyli najlepiej M40 z końca produkcji (93). Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 iska fajna sprawa tylko nie wiem co z przekładką i kosztami takiej zabawy, i tak muszę zrobić tą sztukę ,żeby jeździła więc zmiana na jakś czas odpada, no narazie zaczynam zabawę w szukanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adihash Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 mat 1.8 115ps byl za 600zl z osprzetem ,jak jesets zainteresowany daj znaka na PW przywieziony z niemiec w polsce niejezdzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patollo Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 No wiadomo że silnik teraz jest traktowany jako część auta ale trzeba iść chyba do urzędu miasta żeby pozmieniali papierki. Nie wiem nie znam się coś takiego jest chyba <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Nie trzeba. teraz silnik jest jako czesc i mozna ja wymieniac do woli..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Dlateho coraz częściej widzi się na sprzedaż 316i z 2.5 pod maską <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Masz racje, ale ja jednak kupujac teraz auto patrze na to czy to nie skladak bo mialem juz kilka takch lacznie z e30 i tylko sa problemy z czesciami zeby dobrac bo kazda czescc jest z innego modelu..... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 kupilem ten silnik od adiego i narazie wszystko okej, dzieki za odpowiedzi <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.