grzesiek26.85 Opublikowano 9 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 witam panowie mam problem z bmw e39 z silnikiem 520i 150km z 1998r . chodzi oto że zaczeła gasnąć gdy dojeżdżam do świateł i ciężko pali . Na kompie pokazało błąd 83 engine speed/crankshaft position sensor , 8 air mass flow meter drugi szło skasować . a do tego na wykresach wyszło obciążenie silnika 88.09 mg/suw i pobór powietrza przez zawór biegu jałowego .12.50kg/h i przy obu wartościach był wykrzyknik . Pomoże ktoś co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steven92 Opublikowano 9 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Czujnik położenia walka rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek26.85 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 sprawdzając po forach to wychodzi że walnięty czujnik wału korbowego . więc go wypiełem i auto dalej ciężko odpala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steven92 Opublikowano 9 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Tu nie chodzi o wypiecie, bo nic to nie da. Jak jest uszkodzony, to silnik będzie zachowywał się na wpietym i wypietym. Z mojej oceny nieunikniona będzie wymiana czujnika, tylko pamiętaj, ze w grę wchodzi tylko ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek26.85 Opublikowano 10 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 witam wymieniłem dziś czujnik wału korbowego i dalej jest lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) Zalożyłeś pewnie używke, nie sądzę żebyś dostał nowy ori od wczoraj do dziś Pewnie walnięty a jeśli sprawny to błąd nie tkwi w czujniku, proste :mrgreen: Ktoś już kiedyś pisał na forum o takich objawach, musisz poszperać Ja miałem taki problem że za trzecim razem odpalał jak był zimny, wymieniłem wtedy czujniki i pompę paliwa w zbiorniku, usterkę zlikwidowano Edytowane 10 Października 2015 przez koko090681 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek26.85 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 obciążenie silnika 88.09 mg/suw i pobór powietrza przez zawór biegu jałowego .12.50kg/h i przy obu wartościach był wykrzyknik . Pomoże ktoś co się dziejea to dla czego wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Coś z powietrzem,jeśli przepływomierz sprawny to na początek wyczyść krokowy oraz sprawdź dolot tzn gumę przy przepustnicy itp no może masz lewe powietrze... A faluje na wolnych ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek26.85 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 faluje ale tylko jak podpięty jest czujnik wału korbowego . ma może ktoś porzyczyć albo sprzedać ten czujnik 12141703277 . już jeden kupiłem dałem 300 i jest lipa a błędy jakie wyskakują to 83 signal crankshaft sensor i 8 air mass flow meter problem jest tylko z odpaleniem bo później idzie jechać i silnik też równo pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 14 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Sluchaj czujnik nowy VDO do mojego 520i placilem 236zł w Intercarsie. Za czujnik polozenia walka rozrzadu 211zł. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek26.85 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 MAAJKII miał racje wszystko po wymianie jest ok nawet lepiej dzięki bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maajkii Opublikowano 14 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Nie ma za co 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek73 Opublikowano 21 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Ja powinienem mieć takie czujnik.Jak coś to wyciągnę od siebie na próbę.Powinieneś podpiąć pod kompa i popatrzyć na parametry z pracy silnika.Ciężkie odpalanie bliższe jest do uwalonego czujnika wałka.Długo kręci.Może to być problem z krokowcem lub jak pisali poprzednicy z nieszczelnym dolotem.Odepnij przepływkę i zobacz,czy coś się zmieni.Zmiana nie świadczy jednak o uwalonej przepływce!Jak coś to pisz na priv.tooże coś pomogę.Mieszkam w B.D. k Orlena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.