buba21 Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 witam, taka sytuacja: E34 1993, M60B40 przy probie uruchomienia spryskiwaczy nic nie leci, pompki nie słychać, wycieraczki załącza normalnie. przy włączeniu intensywnego mycia leci płyn na szybę, ale z dużo mniejszym ciśnieniem niż poprzednio, wycieraczki załącza. spryski na lampy działają normalnie bezpieczniki ok ktoś, coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Nie kapie ci plyn z pod wygłuszenia maski lub samo wygłuszenie nie jest mokre ? Miałem w jakimś bmw, ze wyskoczylo mi coś na kształt zaworka bezpieczeństwa przed samymi spryskami i część płynu lądowała na wygluszeniu. ...by Tapapapapatatalaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba21 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 nie, w ogóle nie pobiera płynu ze zbiornika. a na intensywnym zawsze było mocne ciśnienie, a teraz leci dużo słabiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 no to wynika, że pompka się kończy albo już skończyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba21 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 no to wynika, że pompka się kończy albo już skończyła no ok, ale jaki wpływ miałaby kończąca się pompka na słabe ciśnienie drugiej pompki w zbiorniczku intensywnego mycia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Sprawdz napiecie na pompce, pompkach w momencie wysterowania - to chyba najbanalniejsza czynnosc jaka mozna zrobic. Jezeli na dzialajacej pompce bedziesz mial np. 9V to juz bedziesz wiedzial gdzie jest problem. Przyjrzyj sie jeszcze przewodom ktore wchodza na wtyczke pompki bo z wiekiem kabel peka, miedz sie utlenia, kontakt slabnie albo zanika calkowicie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba21 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Sprawdz napiecie na pompce, pompkach w momencie wysterowania - to chyba najbanalniejsza czynnosc jaka mozna zrobic. Jezeli na dzialajacej pompce bedziesz mial np. 9V to juz bedziesz wiedzial gdzie jest problem. Przyjrzyj sie jeszcze przewodom ktore wchodza na wtyczke pompki bo z wiekiem kabel peka, miedz sie utlenia, kontakt slabnie albo zanika calkowicie.. tak zrobię. dziwi mnie tylko że objawy pojawiły się jednocześnie - czyli jakby naraz jedna pompka padła, a drugiej spadło ciśnienie. wydaje mi się to dziwnym zbiegem okoliczności, więc tu pytałem czy ktoś może miał identyczne problemy i okazało się to np manetką albo coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 1 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 manetka tylko wysterowuje, najszybciej masz spadek napięcia na zasilaniu pompeczek, łatwo sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba21 Opublikowano 2 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 problem rozwiązany, padnięta była pompka w głównym zbiorniku płynu. po wymianie działa normalnie, a i intensywne mycie odzyskało mocne ciśnienie. wniosek - przy intensywnym myciu szyby działają obie pompki na raz. dziękuję za zainteresowanie tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.