Sawi654 Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Witam . Odrazu zaznaczam że przestudiowalem juz kilka forów na podobny temat ale nic konkretnie nie pasuje do mojego przypadku.swoje bmw zakupiłem w maju tego roku i odrazu na następny dzień przy rozruchu na zimnym silniku zauważyłem drgania które dosc szybko ustawaly w miarę rozgrzewania się silnika.generalnie bunia latała jak szalona kręciła się jak Bóg przykazał dlatego odłożyłem ten problem na później. Jakis miesiąc temu z dnia na dzień straciła moc zaczęła telepac jeszcze mocniej nierówno się wkreca la i strzelala w wydech jak oszalała, najpierw sprawdzilem przepływomierz zero efektów później kupiłem 3 używane cewki i podmienialem tez zero efektów w końcu oddałem b samochód do elektryka żeby sprawdził komputer i wyszło ze padł tranzystor. Po wlutowaniu nowego bunia niby jeździ lepiej ale nadal To nie jest to samo co było przed awaria, na benzynie póki się nie rozgrzeje muli ale później jest calkiem ok czasami nie równo się wkreca ale generalnie nie jest źle , na gazie natomiast strzela pod obciążeniem bezlitośnie ale na obu paliwach jakoś się wkreca i pokazuje moc . Mechanik mi sugeruje ze to może być jednak przepływka , znowu wcześniej wspominał ze to może być wina zanieczyszczonych zaworów przez co nie domykaja się i jest taki efekt . Dodam jeszcze ze strzela na Pb przy wysokich obrotach jak mu porządnie dam w gaz. Świece sprawdzone lewe powietrze tez także ja rozkładam ręce i liczę na to ze ktoś tutaj miał podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 28 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 ja miałem identyczny jak piszesz ale wymiana świec pomogła w 100% oczywiście świece dobrej jakości dedykowane do mojego modelu dwuelektrodowe jak książka przykazała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 a tak ogólnie to byś się przywitał w odpowiednim dziale forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 29 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Na dzień dobry podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry niektórych czujników oraz lambdy. Jeszcze oprócz wymiany świec proponuje wymienić fajki. Następnie podmienić komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawi654 Opublikowano 30 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Na dzień dobry podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry niektórych czujników oraz lambdy. Jeszcze oprócz wymiany świec proponuje wymienić fajki. Następnie podmienić komputer. Cewki sprawdzone,świece sprawdzone, komputer naprawiony(teoretycznie bo niby to miało rozwiązać problem a po wymianie tranzystora nadal są wachania mocy, nadal pod obciążeniem strzela z wydechu czyli poprawa jest ale taka 50%) mechanik mówił że to może być problem z przepływką bo jak zczytywał dane z komputera to mówił że dawki powietrza są zbyt duże czy coś w ten deseń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Cewki sprawdziles ok, ale same fajki tez sprawdzales? Jesli tak to w jaki sposób? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponury Opublikowano 30 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 dawki powietrza są zbyt duże czy coś w ten deseń. Z tymi danymi odczytanymi z przepływki chyba jest najlepsza szopka, co e36 to każdy ma inny odczyt. Czasami przepływka ustawia się do innego czujnika i dlatego może wskazywać na zawyżone parametry. Skoro wali Ci piorunami z wydechu obstawiam zły skład mieszanki paliwowej, a ponieważ masz LPG i na obu paliwach jest podobnie dalej obstawiam Lambdy. Może jakas dziura w kolektorze wylotowym i z drugiej strony zasysa powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia1419 Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 A sprawdzałeś czujniki wałka i wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.