matise32 Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam czy ktoś z was zmieniał sprzęgło w BMW E39 tak to jakie są koszta silnik m52b25 i jakie sprzęgło polecacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam czy ktoś z was zmieniał sprzęgło w BMW E39 tak to jakie są koszta silnik m52b25 i jakie sprzęgło polecacie Koszt kompletnego sprzęgła firmy LUK to ok 550zl, w tym masz docisk, łożysko i tarcze. A jakie pieniądze za robocizne to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matise32 Opublikowano 21 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Koszt kompletnego sprzęgła firmy LUK to ok 550zl, w tym masz docisk, łożysko i tarcze. A jakie pieniądze za robocizne to nie wiem. Słyszałem rożne opinie na temat LUK niby jest dużo zwrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Od siebie polecam firmę Sachs nic lepszego juz nie kupisz nie licząc oczywiście oryginału... koszt samego sprzęgła bez dwumasa to ok 500-600 zł natomiast z dwumasem ok 1900-2000 zł Co do ceny za robocizne to różnie 200-400 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matise32 Opublikowano 21 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Od siebie polecam firmę Sachs nic lepszego juz nie kupisz nie licząc oczywiście oryginału... koszt samego sprzęgła bez dwumasa to ok 500-600 zł natomiast z dwumasem ok 1900-2000 zł Co do ceny za robocizne to różnie 200-400 zł No właśnie wszyscy znajomi mi polecają sachs takie zamówiłem nie dwumasa mam ok sprawdzano a wymienię jednak sam bo widze ze nic trudnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 No i będziesz pan zadowolony co do wymiany to nie ma z tym większych problemów wystarczy podnośnik lub kanał trochę kluczy no i chęci a kasa za wymianę zostaje w portfelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW-MANIAK Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 W podelku Sachsa będziesz miał raczej docisk Luka a tarcza może być Sachsa ogólnie to jeden hu... Awarie sprzęgieł samonastawnych wynikają przeważnie z nieumiejętność przy ich montażu. Sprawdź jakie masz czy SAC czy nie to będziesz wiedział czy sam zrobisz czy nie. Przy Sacu trzeba mieć boleć do centrówania tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) W podelku Sachsa będziesz miał raczej docisk Luka a tarcza może być Sachsa ogólnie to jeden hu... Awarie sprzęgieł samonastawnych wynikają przeważnie z nieumiejętność przy ich montażu. Sprawdź jakie masz czy SAC czy nie to będziesz wiedział czy sam zrobisz czy nie. Przy Sacu trzeba mieć boleć do centrówania tarczy. W pudełku sachsa na pewno nie bedzie żadnego luka jeśli tak miałeś to ktos cie zrobił w Ch..a Co do sprzegieł samonastawnych to masz racje ale nie z bolcem tylko trzeba miec przyrząd do wcisnięcia słoneczka żeby poprawnie dokręcić docisk a bolec służy do wycentrowania tarczy sprzęgowej nie tylko z dociskiem samonastawnym... Gdzieś Ci coś tam dzwoni ale dokładnie nie wiesz gdzie... w silnikach m52 nie ma sprzęgła samonastawnego stosowano je od silników m54 na pdwójnym vanosie Edytowane 23 Września 2015 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW-MANIAK Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Nowe sprzęgło samonastawne nie wymaga wciskania słoneczka bo jest zblokowane taką blachą która zasłania frez tarczy i dlatego potrzebny jest bolec który mieści się podspodem. A propo dzwonienia to wiem do czego służy przyrząd bo na takim pracuje i trochę tych sprzęgieł już wymieniłem Tak jak pisałem jeśli masz zwykłe sprzęgło to wystarczy Ci zestaw kluczy jeśli to SAC to mogę podać Ci wymiary bolca i byle tokarz Ci dorobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Owszem kiedys była na docisku blacha która zabezpieczała docisk ale teraz producenci nie dają tych blach bynajmiej nie wszyscy , co do przyrządu to właśnie taki jest potzrebny do tego typu sprzęgieł... Ale tak jak mówiłem jeśli to motor M52 to nie na SAC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matise32 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Dziękuje panowie za pomoc sprzęgło wymienione padło na sachsa wymiana bez problemu skasował 200zł bo żadna śruba nie narobiła problemów no i po drodze wymienione uszczelnienie wału itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMW-MANIAK Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 To spoko cena, za te pieniądze to nie opłaca się bawić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.