michael9091 Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Witam Jakiś czas temu kupiłem BMW 328Ci z zawieszeniem gwintowanym firmy KW z przodu i bez gwitu amortyzator KONI i sprężyna KW z tyłu. Z tego co wiem, jest to bardzo dobre, z wyższej półki zawieszenie. Problem polega na tym, że mieszkam na takiej dzielnicy, że wyjeżdżając rano do pracy, człowiek zaspany, trochę mnie wytelepie a w dodatku aż mi szkoda tego samochodu. Planowałem kupić rozpórkę na przód aby choć trochę odciążyć ramę, kielichy itp. Becia siedzi dosyć nisko i przy tym bym chciał zostać, lecz jeśli będzie konieczność podniesienia jej to niestety, ale będę zmuszony tak zrobić. Dodam, że jeżdżę na alusach 17". Podpowiedzcie mi tak konkretnie, co mógłbym zrobić żeby nie katować tak samochodu i jeździć nieco wygodniej. Pozdrawiam bmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Zmienić gwint na taki z regulacją twardości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_89 Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Najlepsze rozwiązanie podał Michał, teoretycznie możesz pokombinować ze sprężynami np. Eibacha. Albo air ride, ale to już inna kategoria cenowa. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Ja wezmę od Ciebie to zawieszenie w zamian za ori mpakietowe Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael9091 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Zmienić gwint na taki z regulacją twardości Wydaje mi się, że mam regulowany gwint, ale czy to reguluje też twardość ? Nie za bardzo znam się na gwintowanym zawieszeniu. Znalazłem na internecie ten gwint, który mam, mówię narazie tylko o przodzie. [ATTACH=CONFIG]37111[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Wydaje mi się, że mam regulowany gwint, ale czy to reguluje też twardość ? Nie za bardzo znam się na gwintowanym zawieszeniu. Znalazłem na internecie ten gwint, który mam, mówię narazie tylko o przodzie. [ATTACH=CONFIG]37111[/ATTACH] Masz Regulowaną wysokość, którą mają wszystkie zawieszenia gwintowane. Zresztą sama nazwa jest od tego, że laga jest nagwintowana. A ten gwint z tego co widzę to nie ma regulacji twardości. Ale napewno masz taki? Otwórz maskę i zobacz czy przy górnych mocowaniach nie masz małego pokrętła. To jest regulacja twardości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael9091 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Jutro wrzucę sobie na podnośnik samochód i sprawdzę dokładnie, ale z tego co pamiętam jest taki sam jak na zdjęciu. Co do regulacji u góry pokrętłem to też jutro zobaczę, ale wydaje mi się, że nie mam żadnych pokręteł ! Dzięki :bmwsexemofg3: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael9091 Opublikowano 21 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Pod maską wygląda to tak: [ATTACH=CONFIG]37168[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Michal jezdziles moja, na pewno nie chcesz zamienic zawiasu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starsky Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Sprawdz po numerach ale mnie to wygląda na: KW Variant 2 Basic / KW Variant 2 INOX KW Variant 2 to gwint wzbogacony o regulację siły odbicia. Zatem dodatkowo oprócz regulacji wysokości płynnie regulujemy twardość odbicia amortyzatorów. Podobnie jak V1 - V2 występuje w wersji Basic i Inox. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael9091 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Muszę sprawdzić dokładnie po numerach, bo wszystkie z tego co widzę wyglądają identycznie. Dzięki za pomoc :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 22 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Wydaje mi się że ma regulacje. ...by Tapapapapatatalaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlas00 Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 A może gwint AP ? mam polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael9091 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Dzisiaj wrzuciłem samochód na podnośnik. Na etykiecie było napisane to: [ATTACH=CONFIG]37211[/ATTACH] Co o tym myślicie ? Bo nadal nie wiem jaki to model dokładny. Tylko te numery, a po wpisaniu w Google wyskakują wszystkie. Edytowane 26 Września 2015 przez michael9091 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.