Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Drgania kierownicy 70-100 km/h... a wszystko jest nowe...


szocha1991

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, może ktoś z was wie gdzie leży problem. Ja wiem, że tematów tysiać, głupi nie jestem, sprawdzałem wszystko po kolei, ba...pewnie wymieniłem już nawet coś co nie trzeba było, a kierownica nadal drga. Drży tylko podczas jazdy, przy hamowaniu super (bo mam nowe tarcze + klocki).

I tak, co zrobiłem:

koła, opony sprawdzone, jezdzone na komplecie z innego auta na którym nie ma bicia, wieć koła pewne

wahacze przód nówki

tarcze klocki przód tył nówki

zawieszenie gwintowane AP nówka

Generlanie na ścieżce, okaz zdrowia. U mechanika - zero luzów gdziekolwiek.

A auto przy 70 do 100 telepie kierownicą...do przeżycia, ale jednak, nie o to chodzi...

Czy przy takim zestawie objawów i tym co już wymieniłem może być to....maglownica? Jakie objawy ona daje? Do 60 i powyżej 100 nic nie drga, pięknie jedzie.

Drugi typ: dystanse przód? kupione Dystom, wiec z tego co sie orientuje połowa z nas tu na nich śmiga, ale ok powiedzmy że to jest jeszcze do sprawdzenia.

Moje pomysły się kończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed gwintem miałes tak samo?

Tak jak Kadyn pisze. Czy przed AP było tak samo?

I przede wszystkim zdjął bym dystanse na chwilę. Pamiętaj, że to jest nieresorowana masa, która obciąża dodatkowo cały układ zawieszenia. Tej masy nie ma w obliczeniach parametrów sprężyn, łączników, sworzni itd.

Poza tym nawet markowe rzeczy mogą mieć wady :)

Dalej sprawdziłbym maglownicę i zbieżność kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam, że to przez gwint. Nie to, że jest trefny, ale dlatego, że jest sztywny i teraz poddaje sie na czym innym.

Ja na ori zawieszeniu fajnie smigałem, a po zalozeniu gwintu też mam lekkie drgania kiery podczas jazdy. Przy 150 km/h mi drży. Przy mniejsze predkosci tez, ale nie pamiętam jakiej. Także lekko drzy podczas hamowania.

Byłem na stacji kontroli. Powiedzieli, że krzywa tarcza z przodu. Zawieszenie dobre. Mówił, że gwint sztywny to teraz na sworzniu pływa bo ruchomy. I raczej niebede z tym walczył bo to pewnie taka sama walka jak z stukaniem podczas zmian biegów :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...