szocha1991 Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Panowie, może ktoś z was wie gdzie leży problem. Ja wiem, że tematów tysiać, głupi nie jestem, sprawdzałem wszystko po kolei, ba...pewnie wymieniłem już nawet coś co nie trzeba było, a kierownica nadal drga. Drży tylko podczas jazdy, przy hamowaniu super (bo mam nowe tarcze + klocki). I tak, co zrobiłem: koła, opony sprawdzone, jezdzone na komplecie z innego auta na którym nie ma bicia, wieć koła pewne wahacze przód nówki tarcze klocki przód tył nówki zawieszenie gwintowane AP nówka Generlanie na ścieżce, okaz zdrowia. U mechanika - zero luzów gdziekolwiek. A auto przy 70 do 100 telepie kierownicą...do przeżycia, ale jednak, nie o to chodzi... Czy przy takim zestawie objawów i tym co już wymieniłem może być to....maglownica? Jakie objawy ona daje? Do 60 i powyżej 100 nic nie drga, pięknie jedzie. Drugi typ: dystanse przód? kupione Dystom, wiec z tego co sie orientuje połowa z nas tu na nich śmiga, ale ok powiedzmy że to jest jeszcze do sprawdzenia. Moje pomysły się kończą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 A przed gwintem miałes tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 A przed gwintem miałes tak samo? Tak jak Kadyn pisze. Czy przed AP było tak samo? I przede wszystkim zdjął bym dystanse na chwilę. Pamiętaj, że to jest nieresorowana masa, która obciąża dodatkowo cały układ zawieszenia. Tej masy nie ma w obliczeniach parametrów sprężyn, łączników, sworzni itd. Poza tym nawet markowe rzeczy mogą mieć wady Dalej sprawdziłbym maglownicę i zbieżność kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kandyn Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Ja obstawiam, że to przez gwint. Nie to, że jest trefny, ale dlatego, że jest sztywny i teraz poddaje sie na czym innym. Ja na ori zawieszeniu fajnie smigałem, a po zalozeniu gwintu też mam lekkie drgania kiery podczas jazdy. Przy 150 km/h mi drży. Przy mniejsze predkosci tez, ale nie pamiętam jakiej. Także lekko drzy podczas hamowania. Byłem na stacji kontroli. Powiedzieli, że krzywa tarcza z przodu. Zawieszenie dobre. Mówił, że gwint sztywny to teraz na sworzniu pływa bo ruchomy. I raczej niebede z tym walczył bo to pewnie taka sama walka jak z stukaniem podczas zmian biegów :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Sprawdź luz na tzw. jabłkach przy maglownicy. Wystarczy minimalny luz i przy sztywniejszym zawiasie mogą pojawić się drgania. ...by Tapapapapatatalaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.