danieldeni20 Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Witam Czy ktoś miał padniętą sondę w M50TUB25 inaczej m50b25 Vanos ? Borykamy się u brata z brakiem mocy w coupe e36 i komp wskazał jedynie sondę.. mam już nową, wymienimy jak brat zjedzie za jakiś czas ale czy ktoś może podać różnice przed wymianą i po wymianie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Głównym pbjawem uszkodzonej sondy jest falowanie, spadek mocy i większe spalanie, jaki to był błąd? Uszkodzonej sondy czy złego odczytu z sondy? Bo to ogromna różnica Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 18 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Głównym pbjawem uszkodzonej sondy jest falowanie, spadek mocy i większe spalanie, jaki to był błąd? Uszkodzonej sondy czy złego odczytu z sondy? Bo to ogromna różnicaWysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka No spalanie przy normalnej na trasie około 12l pb obroty czasem potrafiły zafalować, czarny nagar na końcówkach wydechu czasem się pojawia taki delikatny jakby za bogato no i mocy brak w aucie ;/ Jakie ma znaczenie błąd ? w obu przypadkach chyba sąda uwalona.. zaraz zapytam i dopiszę w tym poscie. Edit. Brat mówi , że mechanik powiedział coś takiego : Uszkodzona brak przepływu impulsu ogólnie nie wiem jak ją odkręcimy bo brat już próbował a ona nawet nie pierdła,,, Edytowane 18 Września 2015 przez danieldeni20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Podgrzać palnikiem i albo specjalny klucz albo oczkowy. Jak zabijesz łeb śruby sondy to wtedy tylko wiertarka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 19 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Podgrzać palnikiem i albo specjalny klucz albo oczkowy. Jak zabijesz łeb śruby sondy to wtedy tylko wiertarka Palnika nie mamy ale możemy bętę przepalić po prostu ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 7 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Po wymianie sondy nadal się pojawia napis check o.O" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 13 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Nie wiem jak jest w BMW bo nie wymieniałem sondy w żadnej ze swych BMW ale czy czasem nie trzeba skasowac błedu po wymianie? Sprawdź jeszcze gniazda podłączeniowe sondy czy piny nie są po prostu zabrudzone. Dodam że czyścik do kontaktów nie zawsze robi robotę i czasem trzeba "mechanicznie" usunąć naloty i zabrudzenia np benzyną ekstrakcyjną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldeni20 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Nie wiem jak jest w BMW bo nie wymieniałem sondy w żadnej ze swych BMW ale czy czasem nie trzeba skasowac błedu po wymianie?Sprawdź jeszcze gniazda podłączeniowe sondy czy piny nie są po prostu zabrudzone. Dodam że czyścik do kontaktów nie zawsze robi robotę i czasem trzeba "mechanicznie" usunąć naloty i zabrudzenia np benzyną ekstrakcyjną. Sonda raczej działa bo auto obudziło spiące 40KM jak nie więcej więc to rzczej stary błąd do skasowania .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.